اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۰۵۷۸

آمار نگران‌کننده پرسپولیس در آستانه نبرد کویری

آمار نگران‌کننده پرسپولیس در آستانه نبرد کویری
سرخپوشان آمار جالبی در کرمان به ثبت نرسانده‌اند و در تاریخچه دو تیم، پرسپولیس در این شهر ناکام بوده است.
۱۵:۰۴ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
وانانیوز|

پرسپولیس هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در کرمان به مصاف مس خواهد رفت. این دو تیم تا حالا ۱۷ بازی رسمی در تاریخ لیگ برتر برگزار کرده‌اند که حاصل آن ۶ برد برای پرسپولیس و ۴ برد برای مس کرمان بوده است و ۷ دیدار دو تیم نیز با تصاویر به پایان رسیده است. خط حمله سرخپوشان عملکرد بسیار خوبی داشته و در ۱۷ بازی ۲۴ گل به  کرمانی زده است اما تیم مس کرمان در ۱۷ بازی قبلی ۱۳ بار موفق شده دروازه پرسپولیس را باز کند.

جالب است بدانید پرگل‌ترین دیدار دو تیم در فصل نهم و سیزدهم لیگ برتر به ثبت رسیده است در فصل نهم و در کرمان دو تیم به تساوی ۳-۳ رضایت دادند اما در فصل سیزدهم که مثل کرمان شرایط خوبی در جدول نداشت و در نهایت در آن فصل لیگ دسته اول سقوط کرد با نتیجه سنگین ۶  بر صفر از تیم پرسپولیس با هدایت علی دایی شکست خورد.

بد نیست بدانید در هشت دیدار گذشته که پرسپولیس در کرمان برگزار کرده است آمار جالبی مقابل تیم مس ندارد و حاصل آن تنها یک برد، ۴ مساوی و ۳ شکست بوده است. تنها پیروزی پرسپولیس در دیدار رفت فصل سیزدهم بود که تیم تحت هدایت علی دایی در کرمان با ۲ گل پیروز شد تا طلسم این تیم کرمانی در خانه شکسته شود.

 دیدار پرسپولیس و مس کرمان در هفته بیست و ششم رقابت‌های این فصل لیگ برتر که روز جمعه برگزار می‌شود نهمین دیدار سرخپوشان در کرمان مقابل مس محسوب می‌شود و باید شاگردان گل محمدی در این دیدار حساس که قبل از دربی سرخابی برگزار می‌شود که نتیجه را کسب خواهند کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین