اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۰۵۶

کی روش پرچم مبارزه برای بازیکنان را برداشته است

سرمربی تیم خونه به خونه معتقد است که پیروزی ایران در برابر کره می تواند تضمین کننده صعود صد در صدی ایران به جام جهانی روسیه باشد.
۱۶:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه در مورد تساوی بدون گل در بوشهر مقابل ایران جوان گفت: ما شانس های خیلی خوبی داشتیم با توجه به اینکه یک لشکر مصدوم و محروم داشتیم. مازیار زارع پیش از مسابقه مریض شده بود و حمید کاظمی و میثم نقی زاده هم مصدوم بودند ولی از نظر شخصیتی تیم خوبی داشتیم.

ایرادهایی که می توانم به تیم خودمان بگیریم این بود که از فرصت های خود استفاده نکردیم.


 وی ادامه داد: البته یک گل زدیم که خط نگه دار نپذیرفت. در اواخر بازی خط نگه دار اول به دروازه بان تیم حریف گفت هنوز وقت داری آروم تر بازی کن!

مرزبان در ادامه با اشاره به عملکرد عجیب و مغرضانه کمک داور اول افزود: خود داور خوب بود ولی دستیار اول او مغرضانه قضاوت می کرد. روی صحنه گل چه اتفاقی افتاد؛ هند شد، خطا شد، آفساید شد؛ ما که نفهمیدیم چه اتفاقی افتاد. از داور چهارم پرسیدم که شما فهمیدید چه اتفاقی افتاد؟؟!!! من به این موضوع معترض هستم و معتقدم دپارتمان داوری باید پا پیش بگذارد. به ناظر داوری گفتم باید شرافت خود را بگذارید و این موضوع را بررسی کنید.


سرمربی تیم خونه به خونه در ادامه مشکلات داوری این تیم را فقط مختص به این بازی ندانست و اظهار داشت: ما واقعا روی مسئله داوری در این فصل مشکل داشتیم. من شخصا همیشه از داوری حمایت کردم ولی اکنون باید غیر از بازیکنان حریف با داوری هم بجنگیم. ولی به صورت کلی روند خوبی را طی می کنیم و آقای حسن زاده و امیری هم خیلی خوب به تیم کمک می کنند و اجازه ندادند که حاشیه های سال گذشته وارد تیم شود و با حفظ این روند می توانیم به لیگ برتر برسیم.

 

علیرضا مرزبان در مورد عملکرد تیم ملی در بازی مقابل ازبکستان بیان داشت: بزرگترین مسئله این بود که این سه امتیاز را داشته باشیم. اگر در بازی آینده بتوانیم کره را شکست دهیم، صد در صد به جام جهانی می رویم. این فاکتور خیلی بزرگی است که در یک گروه 5 تیمی بتوان در 4 بازی 10 امتیاز گرفت.


او ادامه می دهد: اما از نظر کیفیت بازی خیلی خوب نبودیم و موقعیت های خوبی را نداشتیم ولی وقتی در خارج از خانه می بری این موضوع زیاد مهم نیست.


مرزبان در مورد تغییر سیستم مقابل ازبکستان و استفاده از نفرات در پست های جدید ادامه داد: در این سطح تغییر سیستم زیاد مهم نیست و مهم اعتمادی است که کی روش به بازیکنان خود در تمرین داده است. تیم از نظر تاکتیکی، بدنی، ذهنی و انگیزه خیلی خوب است.


سرمربی سابق تیم پیکان و پدیده در پاسخ به این سوال که در تیم ملی نظم خاصی وجود دارد که در دوره های پیشین کمتر دیده می شد، خاطرنشان کرد: این موضوعی است که کی روش خیلی زود آن را فهمید و نیروهایی که حاضر نبودند در درون مجموعه کار کنند را کنار گذاشت و در کنار آن برای بازیکنان و رفع نیازهای آنان مثل هواپیما، زمین تمرین و ... مبارزه کرد. کی روش پرچم مبارزه به سود بازیکنان را برداشت و بازیکنان را متحد کرده است.


سرمربی تیم خونه به خونه بابل در پایان در پاسخ به اینکه فکر می کنید تیم ملی چطور می تواند از پس کره برآید، افزود: مهدی طارمی در سمت راست خط هافبک خیلی خوب جواب نداد و باید عوض شود و فکر می کنم این یک تصمیم بزرگ برای کی روش است. طارمی در عمق خیلی خوب کار می کند و می تواند جایگزین قوچان نژاد شود که حضورش در زمین بازی کمرنگ بود. ولی به طور کلی توازن خوبی در میانه میدان و به طور کلی نفرات تیم وجود دارد و بازیکنان به این اعتقاد رسیدند که می توانند به جام جهانی بروند و اعتقاد قلبی من هم این است که می توانیم کره را در آزادی شکست دهیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین