اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۹۲۶۱

خبر خوب برای هواداران استقلال

خبر خوب برای هواداران استقلال
یکی از ستاره‌های استقلال که قرار بود در تابستان سال گذشته باز هم به فولاد خوستان برود آرش رضاوند بود اما ساپینتو پای این بازیکن ایستاد و او را نگه داشت.
۲۳:۴۵ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
وانانیوز|

در روزهای اخیر عنوان شد که آرش رضاوند به دلیل مصدومیتی که در جریان دیدار مقابل ذوب آهن دچارش شد در شرایط خوبی قرار ندارد اما ظاهراً شرایط برای این بازیکن به گونه‌ای رقم خورده که می‌تواند تیمش را در بازی بعدی همراهی کنند.

اخبار مثبت رسیده از اردوی تیم استقلال حاکی از آن است که آرش رضاوند در روزهای آینده به تمرینات گروهی برمی‌گردد. رضاوند که در آذرماه و در مصاف مقابل پرسپولیس (دربی رفت) دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده بود شوک بزرگی را به خط هافبک تیمش وارد کرد اما گرفتن عکس ام آر آی و بررسی‌های کادر پزشکی نشان داد که این بازیکن با چند جلسه فیزیوتراپی قادر به همراهی تیم استقلال خواهد بود که همین طور هم شد.

حالا رضاوند در شرایطی که به عنوان بهترین گل ساز تیم استقلال در نیم فصل دوم تیمش را در دیدار مقابل ذوب آهن همراهی کرده بار دیگر با خبر خوبی که از کادر پزشکی تیمش به او داده شده متوجه شد که مشکل خاصی برای همراهی استقلال در بازی مقابل آلومینیوم اراک نخواهد داشت.

بازیکن محبوب و احیا شده ساپینتو در فصل جاری لیگ برتر در ۲۰ مسابقه این تیم در ۱۳۵۹ در دقیقه برای استقلال به میدان رفته که در ۱۶ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته و در چهار مسابقه به عنوان بازیکن جانشین وارد ترکیب تیم شده است. او یک گل هم در مصاف مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند که استقلال در آن دیدار با حساب سه بر یک برنده شد.

یادآور می شود؛ مسابقه بعدی استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز جمعه هفته جاری هجدهم فروردین ماه و ساعت ۱۹ و ۳۰ در استادیوم خانگی تیم آلومینیوم در اراک برگزار می شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین