اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۸۴۰

مشكل مالى در فدراسيون فوتبال/ خبرى از پاداش نیست

مدیر تیمهای ملی فوتبال گفت: مشکلاتی را در طول حضورمان در ازبکستان داشتیم اما سعی کردیم که آنها را رسانه ای نکنیم.
۱۶:۴۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا ساکت در گفت و گویی در رابطه با پیروزی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: همانطور که همه مشاهده کردند، اردوی ارمنستان و تمرینات تیم ملی زمینه ای را ایجاد کرد تا ملی پوشان توانایی خود را در این بازی نشان دهند. به هر حال برنامه ریزی کی روش باعث شده تا کیفیت بازیکنان بالاتر برود. ملی پوشان توانستند با یکی از قلدرترین تیمها که از نظر بدنی در وضعیت خوبی داشتند، یک بازی خوب انجام دهند. تلاش بازیکنان، کادرفنی، رسانه ها و باشگاهها جای تشکر دارد.

وی افزود: مسیر سختی همچنان برای رسیدن به جام جهانی پیش روی ماست و قدم های دیگری را داریم که باید با وحدت و حمایت برداریم. مشخصا بعد از تعویض هایی که در نیمه دوم داشتیم، می توانستیم گل های بعدی را هم به ازبکستان بزنیم. به هر حال از امروز ادامه تمرینات را برنامه ریزی کردند. امیدوارم با تمرکزی که ملی پوشان و کادرفنی خواهند داشت، بتوانیم مسیر خوبی را برای ادامه راه تیم ملی ترسیم کنیم. 

مدیر تیمهای ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که بابت این برد پاداشی به ملی پوشان پرداخت می شود، تصریح کرد: فدراسیون هم اکنون دچار محدودیت هایی از نظر مالی است و فعلا برنامه ای برای پرداخت پاداش نداشتیم. با تمام این محدودیت ها سعی کردیم که اردوی تیمها و مسابقات بین المللی انجام شود اما نیاز است که از فدراسیون فوتبال توجه لازم شود. مردم توجه ویژه ای به فوتبال دارند و نه تنها در ایران، بلکه در جهان اینطور است. تمام رشته ها برای ما قابل احترام هستند اما به هر حال فوتبال توجه ویژه تری می خواهد. امیدوارم در اولین فرصت بتوانیم مراسم تقدیری برای ملی پوشان و همچنین تیمهای نوجوانان و تیم ملی فوتسال داشته باشیم. 

ساکت در ادامه در رابطه با میزبانی ازبکستان گفت: ما مشکلاتی را در طول حضورمان در ازبکستان داشتیم اما سعی کردیم که آنها را رسانه ای نکنیم. احساسمان این بود که رگه هایی از رفتارهای غیرمعمول آنجا هم شکل می گیرد، در حالی که ازبک ها معمولا آدم های متین و با رفتار حرفه ای بودند. در چند موضوع مشکلاتی بود که با تماس هایی که گرفته شد، حل شد. 

وی خاطرنشان کرد: چیزی که باعث خوشحالی من می شود، احساس مسئولیت میان بازیکنان است. برنامه هایی که کی روش داشته، باعث رخ دادن چنین اتفاقی شده است. امیدوارم این روند در بازی بعدی مقابل کره جنوبی نیز ادامه دار باشد. 

مدیر تیمهای ملی فوتبال درباره بازی ایران و کره جنوبی گفت: همانطور که قبلا گفتیم ما تابع نظر مسئولان امنیتی و مسئولان امر هستیم. درباره رایگان شدن که هنوز چیز خاصی به گوش ما نرسیده است اما فردا جلسه ای را برگزار می کنیم و در این باره صحبت خواهیم کرد. من چند روزی در ایران نبودم و در جلسه شورای تامین نبودم. فردا جلسه هماهنگی داریم که آخرین مسائل به ما ابلاغ خواهد شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین