اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۶۹۴۸

روزهای عجیب سایپا در لیگ یک/ باخت سنگین قربانی می‌گیرد؟

روزهای عجیب سایپا در لیگ یک  باخت سنگین قربانی می‌گیرد؟
باشگاه سایپا این روزها در لیگ دسته اول با مشکلات زیادی مواجه شده است.
۱۱:۲۰ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
وانانیوز|

تیم فوتبال سایپا که تا پیش از آغاز دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ یک در رتبه دوم جدول قرار داشت، امروز در اولین بازی خود تحت هدایت سرمربی جدید مقابل ون پارس نقش جهان با نتیجه عجیب چهار بر صفر شکست خورد.

نارنجی‌پوشان پایتخت که از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند با این شکست سنگین خارج از خانه با وجود هم امتیاز بودن با تیم‌های استقلال خوزستان و خیبر خرم‌آباد به رده چهارم سقوط کردند.

شرایط سایپا در هفته‌های اخیر به شکل عجیبی پیش رفته و در نهایت اختلافات اساسی بین مدیران باشگاه با محمود فکری سبب برکناری این مربی شد. درحالیکه سرمربی سابق این تیم مدتی قبل، سید مهدی حسینی نسب را از جمع دستیاران خود کنار گذاشته بود، با تصمیم مهدی حسینی‌پور، مدیرعامل باشگاه حسینی نسب به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد.

این تصمیم که با ناراحتی فکری همراه بود، در نهایت سبب شد یکی از جلسات تمرینی سایپا پیش از بازی با مس شهربابک به دلیل درگیری ایجاد شده بین فکری و حسینی‌نسب تعطیل شود.

پس از دیدار با استقلال خوزستان نیز در تداوم این تصمیم‌های عجیب، فکری از سرمربیگری تیم برکنار و حسینی‌نسب به عنوان سرمربی جدید نارنجی‌پوشان معرفی شد.

این مربی هم در اولین بازی خود مقابل تیم‌ میانه جدولی ون پارس با نتیجه سنگین چهار بر صفر شکست خورد.

شنیده می‌شود اتفاقات باشگاه سایپا به شکل ویژه‌ای مورد رصد مدیران این گروه خودروسازی قرار گرفته و آن‌ها که تیم زیر مجموعه خود را یکی از نامزدهای اصلی صعود به لیگ برتر می‌دانند، شاید با ورود به این اتفاقات در نهایت تصمیم به ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه بگیرند.

یکی از گزینه‌های مدیران شرکت سایپا برای حضور در این باشگاه نیز شنیده می‌شود مهرداد سراجی، عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون و مدیرعامل اسبق سایپا است.

باید دید با ادامه این روند، چه سرنوشتی در انتظار مدیران باشگاه سایپا خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین