اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۶۸۷۸

ماجرای فدراسیون فوتبال و قلعه نویی چیست؟

ماجرای فدراسیون فوتبال و قلعه نویی چیست؟
فدراسیون فوتبال باید در هفته پیش رو سرمربی تیم ملی را معرفی کند، چرا که تمرینات تیم  ملی به بهانه بازی با روسیه و احتمالا یک بازی دیگر از ۲۸ اسفند آغاز می شود.
۱۸:۴۸ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
وانانیوز|

محتمل ترین پیش بینی در مورد نیمکت تیم ملی این است که جانشین کارلوس کی روش یک مربی خارجی باشد. جدا از اینکه مهدی تاج پیش از نشست هیات رئیسه گفت؛ مردم در نظر سنجی بیشتر مایل به حضور یک مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی هستند رئیس فدراسیون دو نشست مهم در روزهای اخیر برای تصمیم گیری نهایی در مورد نیمکت تیم ملی داشت که نتایج این نشست ها حضور مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی را محتمل کرد.

مهدی تاج صبح زود یکی از روزهای هفته قبل در ساعت ۵:۳۰ به دیدار مخبر معاون اول رئیس جمهور رفت و نماینده دولت مثل همیشه نوید کمک به تیم ملی فوتبال ایران را داد. دولت برای جام جهانی هم بر اساس مصوبه رسمی مجلس شورای اسلامی کمک شایانی به تیم ملی کرد. رئیس فدراسیون فوتبال هم چنین در ملاقات با مدیران مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا توانست گام های جدی و اساسی برای آزاد سازی درآمدهای فدراسیون فوتبال و هم چنین باشگاه ها نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا بردارد. با این دو اتفاق خوب مهدی تاج بار دیگر می تواند از حضور یک مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی بهره ببرد. به خصوص که در بین گزینه های داخلی اکثریت از هدایت تیم ملی انصراف داده اند.

مشکلاتی که عدم پرداخت دستمزد به موقع مارک ویلموتس برای فوتبال ایران ایجاد کرد، مهدی تاج را نسبت به جذب مربی خارجی حساس تر کرده و اکنون برای پیشگیری از تکرار این مشکل همه راه های پرداخت دستمزد مربی خارجی را مورد ارزیابی قرار داده تا متوجه شود این بار مشکلی دامن فدراسیون فوتبال را نخواهد گرفت.

همین موضوع موجب شده تا بار دیگر بحث حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی پر رنگ شود اما واقعیت این است که مردم تمایلی به این انتخاب ندارند و از سویی این مربی از هدایت تیم ملی انصراف داده و با برگزاری دو نشست مثبت مهدی تاج همه به دنبال اسم مربی خارجی تیم ملی هستند و به نظر می رسد این بار هم پروژه حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی به سرانجام نمی رسد. 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین