اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۶۸۷۴

سرپرست تیم ملی: جوانان ایرانی همیشه مرد روزهای سخت هستند/ عراق را شبیه‌سازی کردیم

سرپرست تیم ملی: جوانان ایرانی همیشه مرد روزهای سخت هستند  عراق را شبیه‌سازی کردیم
سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازی سختی با عراق داریم اما جوانان ایرانی همیشه مرد روزهای سخت هستند.
۱۸:۳۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
وانانیوز|

 افشین ناظمی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در فاصله یک روز مانده تا دیدار با عراق در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی سختی است زیرا هر ۲ تیم از هم شناخت دارند.در چند روزی که به تاشکند آمده‌ایم، کادرفنی ما آنالیز خیلی خوبی از عراق داشته‌اند و روز گذشته هم با برگزاری یک تمرین خیلی خوب، برای بازی با این تیم شبیه سازی انجام دادیم.

وی افزود: امیدوارم روز خوب ما باشد و بچه‌ها سرحال باشند تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. باید آن چیزهایی که کادرفنی به بازیکنان توضیح داده بتوانند اجرا کنند و در زمین موفق باشند.

سرپرست تیم ملی جوانان اضافه کرد: بازی سختی است. از طرفی ما هم تیم جوانان ایران هستیم و جوان‌های ایرانی همیشه کارهای سختی انجام می دهند. امیدوارم فردا روز خوب تیم ما باشد و جوانان سرزمین‌مان سربلند باشند تا دل مردم خوشحال شود.

ناظمی عنوان کرد: جا دارد از همه ملت ایران، رسانه‌ها،  مربیان تیم‌های پایه که برای جوانان کشورمان کار کرده و با تعلیم دادن این بازیکنان، آن‌ها را به تیم‌های ملی معرفی می‌کنند سپاسگذاری کنم. از همین جا دست آن‌ها را می‌فشارم و آرزو می‌کنم تا ایران همیشه در همه مسابقات موفق باشد تا ملت شاد و سربلند باشند.

پایان پیام

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین