اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۶۴۳۷

چشمی: داور با شجاعت پنالتی گرفت/ خیلی زودتر باید به گل‌گهر گل می‌زدیم

چشمی: داور با شجاعت پنالتی گرفت  خیلی زودتر باید به گل‌گهر گل می‌زدیم
هافبک تیم فوتبال استقلال تصمیم داور دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان برای اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان را شجاعانه توصیف کرد.
۲۱:۵۸ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
وانانیوز|

روزبه چشمی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: ما خیلی زودتر باید گل می‌زدیم تا برنده شویم. البته مهم سه امتیاز بود که توانستیم به آن برسیم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که تا دقایق آخر ما را حمایت کردند و به بازیکنان‌مان هم خسته‌نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم مستحق برد بودیم.

وی درباره صحنه جنجالی مسابقه و اعلام پنالتی به سود استقلال در دقایق تلف شده بازی گفت: من این صحنه را دقیق نگاه کردم. فکر می‌کنم داور با شجاعت اعلام پنالتی کرد. همه داوران باید با شجاعت کار کنند و اگر پنالتی باشد بگیرند و اگر نبود الکی پنالتی نگیرند. فکر می‌کنم بازیکن گل‌گهر از پشت پای میرزایی را زد. ما قبل از اینکه پنالتی بزنیم، باید کار را تمام می‌کردیم، ولی باز هم خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به صحنه پنالتی روی مهدی قایدی در بازی هفته گذشته مقابل نساجی تصریح کرد: اکثر کارشناسان گفتند قایدی شبیه‌سازی کرده است. من فکر می‌کنم که هیچ دفاعی به عمد مهاجم را نمی‌زند. فکر می‌کنم مدافع نساجی پایش را بالا آورد و مهدی قایدی هم از آن فضا استفاده و اقدام به دریبل کرد که مدافع نساجی پای او را زد. ابتدا گفتند اصلاً برخوردی نبوده است و بعد در یک برنامه دیگر یک تصویر دقیق‌تر نشان دادند و دیگر نتوانستند که بگویند برخوردی نبوده است. کارشناسان گفتند که قایدی شبیه‌سازی کرده است و می‌خواسته که پنالتی بگیرد. کار مهاجم این است که پنالتی بگیرد. قایدی از فضایی که مدافع نساجی به وجود آورد استفاده کرد و بعد از آنهم برخورد صورت گرفت.

چشمی خاطرنشان کرد: امروز دو کارشناس داوری درباره پنالتی روی میرزایی گفتند که برخورد طبیعی بوده و پنالتی نیست. حرف من این است که این برخورد طبیعی بوده، ولی در بازی قبل که من کارت زرد گرفتم آن برخورد طبیعی نبود؟ تکل از پشت روی پای محمد محبی را چرا هیچ برنامه‌ای نشان نداد؟! به نظر من اگر می‌خواهیم صحنه‌ها را کارشناسی کنند همه صحنه‌ها را نشان دهند و نخواهند از داوری دفاع کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین