اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۵۶۹

بازیکن تیم ملی جوانان با سایپا 5 سال می بندد!

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: انتخاب بازیکن ما در بین 60 استعداد برتر افتخاری برای همه ورزش ایران است.
۱۹:۴۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا درویش در گفت و گویی، با اشاره به حضور محمد سلطانی مهر بازیکن تیم جوانان ایران در بین 60 استعداد برتر فوتبال جهان اظهار داشت: این اتفاق نه تنها برای باشگاه سایپا بلکه برای ورزش ایران افتخاری بزرگ است و البته نشان می دهد که در باشگاه سایپا به فوتبال پایه توجه می شود. الان تیم نونهالان ما شرایط بسیار خوبی دارد. نوجوانان ما صدرنشین است و جوانان ما نیز مدعی محسوب می شوند. ما چهار بازیکن در تیم جوانان و سه بازیکن در نوجوانان ایرانی داریم و همواره سعی کرده ایم به فوتبال پایه توجه داشته باشیم.

وی با انتقاد از برخی افراد که بازیکنان را وسوسه می کنند گفت: یکی از ایرادات این است که برخی افراد که به دنبال اندوخته مالی خودشان هستند دور این بازیکنان نوجوان و جوان حاضر می شوند و مسیر آنها را تغییر می دهند. البته اگر افرادی فوتبالی و آگاه و دلسوز دنبال این مباحث باشند ایرادی ندارد.

درویش خاطرنشان کرد: ما برنامه ای داریم تا قرارداد بازیکنان نوجوان و جوان خودمان را به ویژه این بازیکنان مستعد و ملی پوش را تمدید کنیم و قرار است آنها بیایند و این کار را انجام دهند. برنامه ما این است که قراردادها را 5ساله تمدید کنیم.قرارداد سلطانی مهر تا پایان فصل است اما این قرارداد را تمدید می کنیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا درویش
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین