اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۵۰۵

هیچ‌کس جواب کی‌روش را نمی‌دهد

مربی باسابقه فوتبال کشورمان گفت: من معتقدم شیوه جمع شدن بازیکنان تیم ملی برای برگزاری تمرینات یا اردوها، با هیچ الگویی مطابقت نمی‌کند.
۱۵:۳۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود یاوری در مورد شرایط تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان گفت: در مورد دو بازی قبلی تیم ملی حرف‌های مختلفی زده شده است، ولی به‌هر حال مردم و رسانه‌ها به خوبی فوتبال را تحلیل می‌کنند و تأکید کردند که ایران در دو بازی قبلی از لحاظ فنی عملکرد خوبی نداشت. با این حال ما در آسیا تیمی پرقدرت هستیم و در دوره قبلی هم ازبک‌ها را در زمین خودشان شکست دادیم که این هم می‌تواند یک امتیاز روحی خوب برای تیم ما باشد.

وی ادامه داد: من معتقدم شیوه جمع شدن بازیکنان تیم ملی برای برگزاری تمرینات یا اردوها، با هیچ الگویی مطابقت نمی‌کند. شما می‌بینید که کی‌روش بازیکنان لیگ برتری را برای مدتی به اردو یا خارج از ایران می‌برد و لژیونرها هم سه روز مانده به بازی به تیم اضافه می‌شوند. این درست نیست که پنج نفر دو روز مانده به بازی بیایند و سه نفر یک روز مانده به بازی با تیم تمرین کنند. این مسائل نشان می‌دهند که کی‌روش تمرینات تیم‌های ایرانی را هم قبول ندارد.

مربی باسابقه فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: شما می‌بینید که چه امکاناتی در اختیار تیم ملی قرار گرفته است، ولی کی‌روش اخیراً از تمامی زمین چمن‌ها از جمله استادیوم آزادی انتقاد کرده و به زبان پرتغالی هر چه خواسته گفته و هیچ‌کس هم جوابش را نداده است و نمی‌دهد. ما پرتغالی بلد نیستیم، اما نارنگی بلدیم!

یاوری در پایان حرف‌هایش عنوان کرد: ‌تیم ملی اگر مثل دو بازی اول باشد با مشکل مواجه خواهد شد. ما بازی سختی در زمین حریف در پیش خواهیم داشت. در ضمن الان شرایط جدول طوری است که معتقدم شکست دادن ازبکستان برای ما مهم‌تر از پیروزی مقابل کره جنوبی است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین