اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۴۹۶

هیچ‌كس در استقلال حاشیه امنیت ندارد

علی قربانی، مهاجم استقلال در بازی با ملوان یكی از گل‌های تیمش را به‌ثمر رساند تا نشان دهد كه رفته رفته جای ثابت خودش را در تركیب پیدا كرده است...
۱۵:۱۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علی قربانی، مهاجم استقلال در بازی با ملوان یكی از گل‌های تیمش را به‌ثمر رساند تا نشان دهد كه رفته رفته جای ثابت خودش را در تركیب پیدا كرده است. البته او معتقد است در استقلال هیچ بازیكنی از فیكس بودن خودش مطمئن نیست و علیرضا منصوریان فقط به بازیكنان آماده بازی می‌دهد. قربانی درمورد اولین برد استقلال در جام حذفی، آینده این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.
  • مثل اینكه خوش‌شانس بودی و آسیب‌دیدگی‌ات جدی نیست؟
بله، مصدومیتم جدی نیست، ولی ضربه شدیدی به ماهیچه‌ام در بالای زانو خورد. روز یكشنبه دكتر نوروزی پایم را معاینه كرد و خوشبختانه مشكل حادی وجود ندارد.
  • درمورد گلی كه به ملوان نوین زدی صحبت كن.
خدا را شكر می‌كنم كه گل را به‌ثمر رساندم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
  • به نظر می‌رسد رفته رفته در تركیب ثابت استقلال جاافتادی.
خدا را شكر كه با كمك منصوریان و همبازی‌هایم شرایط بهتری پیدا كردم و امیدوارم بازی‌های تأثیرگذاری را انجام دهم. منصوریان همیشه به من می‌گوید اینجا استقلال است و باید حواسم به همه چیز باشد.
  • آیا از فیكس بودن خودت در بازی‌های آینده مطمئن هستی؟
هیچ بازیكنی در استقلال حاشیه امنیت ندارد و كسی نمی‌تواند از فیكس بودن خودش مطمئن باشد. برای منصوریان اسم بازیكن مهم نیست و او به كارایی شاگردانش و عملكرد ما در تمرینات دقت می‌كند.
  • ظاهرا در انزلی حسابی به شما فحاشی شده و حتی یكی از هواداران ملوان به میثم مجیدی پس‌گردنی زده است.
ما در انزلی انواع و اقسام فحش‌ها را شنیدیم و حتی آنجا خبرنگاران و عكاسان هم به ما فحاشی می‌كردند. حتی فیلم صحنه‌ای كه پس‌گردنی به مجیدی زدند در رسانه‌ها پخش شد.
  • باخت پرسپولیس كمی شما را ترسانده بود؟
ما ترسی نداشتیم، ولی باخت پرسپولیس به قشقایی كار ما را سخت كرده بود. بازیكنان ملوان‌نوین انگیزه زیادی برابر ما داشتند و در زمین مسابقه به ما می‌گفتند كه می‌خواهیم شما را شكست بدهیم.
  • قبول داری مسیر استقلال تا رسیدن به جام حذفی سخت نیست؟
در جام حذفی اصلا بازی آسانی نداریم و چون مسابقات به‌صورت تك حذفی برگزار می‌شود، هر تیمی ممكن است دیگری را شكست بدهد. جام حذفی اصلا قابل پیش‌بینی نیست و حتی تیم‌های دسته‌دومی هم می‌توانند پیروز شوند.
  • به نظر تو استقلال در لیگ برتر چه زمانی به كورس قهرمانی نزدیك می‌شود؟
روند رو به رشد ما از بازی با ماشین‌سازی شروع شد و می‌خواهیم همین شرایط را ادامه دهیم. مطمئن باشید استقلال مدعی جدی قهرمانی است.
  • ولی خیلی‌ها تراكتورسازی و پرسپولیس را مدعی قهرمانی می‌دانند و حرفی از استقلال نمی‌زنند؟
این خیلی خوب است كه كسی ما را مدعی نمی‌داند و همین موضوع كار استقلال را راحت‌تر می‌كند تا رفته رفته و چراغ خاموش به صدر جدول نزدیك شویم.
  • فكر می‌كنی پیشنهاد تیم انگلیسی به منصوریان صحت دارد؟
من زیاد از این ماجرا اطلاع ندارم و فقط خبرش را شنیدم. دو، سه سال است كه با منصوریان كار می‌كنم، ولی هیچ‌وقت ندیدم او دنبال بازارگرمی باشد یا حرف بی‌ربط بزند.

حضور دو مصدوم در تمرین فردای استقلال
تمرینات استقلال تهران برای دیدار مقابل تیم اف‌سی‌مشهد، از امروز دوباره آغاز می‌شود و شاگردان منصوریان خودشان را برای حضور دوباره در لیگ برتر آماده خواهند کرد. در این میان خبر خوش برای منصوریان بازگشت دو بازیكن مصدوم به تمرینات است. یعقوب کریمی و علی قربانی دو بازیکن مصدوم استقلال از امروز در تمرین این تیم شرکت می‌کنند اما هنوز مشخص نیست که به همراه بقیه بازیکنان در تمرین گروهی خواهند بود یا به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قربانی استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین