اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۴۳۶

شادمانی‌های انصاری‌فرد و شجاعی (عکس)

کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی اگر چه در بازی های اخیر تیم ملی خیلی به بازی گرفته نشدند اما در تیم پانیونیوس روزهای خوبی را سپری می کنند و در پایان اکثر بازی ها چهره اشان شادمان است و این شادمانی را با هواداران تقسیم می کنند.
۰۹:۵۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| پانیونیوس با توجه به روزهای فیفای پیش رو بازی با تیم لیما را در شنبه آینده برنامه ریزی کرده است که در این بازی مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب خواهند بود. از نکات جالب این بازی بلیط فروشی است که با 5 یورو به هواداران فروخته می شود. کسب 9 امتیاز از 4 بازی سبب حضور تیم پانیونیوس در رده سوم جدول شده است.  پیش بینی باشگاه این است که در پایان فصل جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست خواهد آورد.


البته این موقعیت در پایان فصل گذشته هم برای تیم پانیونیوس فراهم شده بود که به دلیل شکایت یکی از باشگاه ها مبنی بر اینکه باشگاه پانیونیوس در زمینه مسا ئل مالی فیر پلی را رعایت نکرده مانع از حضور این تیم در بازی های اروپایی شد.


بعد از انتشار تصویر مسعود شجاعی با چشمانی اشکبار تصویر چهره های شادمان دو بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس می تواند در نوع خود جالب باشد!

 


برای سرمربی صرب تیم پانیونیوس عدم حضور این دو در ترکیب ثابت تیم ملی جای تعجب دارد. البته به این مسئله در مصاحبه رسمی اشاره ای نداشته چون خوب می داند پرداخت به این موضوع دخالت در کار همکارش است اما مدام از دو بازیکن ایرانی تیمش وضعیت آنها را می پرسد و بازی های ایران را دنبال می کند.


دست کم در بازی پیش رو باید حضور مسعود شجاعی در ترکیب تیم ملی در پست پلی میکر محتمل باشد به این دلیل که ما در این پست بازیکن تخصصی نداریم و مسعود در هفته های اخیر یکی از خوب های تیم پانیونیوس بوده که  هم گل زده و هم پاس گل داده و بارها مورد توجه رسانه های یونانی قرار گرفته است. البته که بازی دادن به کریم انصاری فرد هم در نوک خط حمله دور از پیش بینی نیست به خصوص که مهاجمان ما در دو بازی اخیر تیم ملی نمایش خوبی نداشتند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین