اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۲۷۱

گزارشگرى كه به دنبال مربيگرى در ليگ برتر است

سرهنگ علیفر چهره همیشه جذاب شبکه‌های اجتماعی، بعد از کلی خبرسازی ناشی از ماجرای «دولاب امیر»، روز گذشته باردیگر از جدی بودن پیشنهادهای لیگ برتری‌اش گفته است. این درحالی بود که ادعای اخیر او مبنی بر استخدامش به عنوان یکی از سرمربیان لیگ برتر، دستمایه کلی شوخی اینترنتی شده بود...
۱۳:۴۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سرهنگ علیفر چهره همیشه جذاب شبکه‌های اجتماعی، بعد از کلی خبرسازی ناشی از ماجرای «دولاب امیر»، روز گذشته باردیگر از جدی بودن پیشنهادهای لیگ برتری‌اش گفته است. این درحالی بود که ادعای اخیر او مبنی بر استخدامش به عنوان یکی از سرمربیان لیگ برتر، دستمایه کلی شوخی اینترنتی شده بود. به هرحال علیفر در بخشی از گفت‌وگویش با ورزش3 تصریح کرده که تنها عامل لیگ برتری نشدنش ناعادلانه بودن رقم پیشنهادی بوده است. جالب‌ترین بخش صحبت‌های سرهنگ رابخوانید.
پیشنهادهای من از تیم‌های شهرستانی (لیگ برتری) بود و حتی صحبت‌هایی نیز با مسئولان باشگاه‌ها کردم اما پیشنهاد مالی که این عزیزان به من دادند، شاید یک‌چهارم مربیانی بود که اکنون کار می‌کنند. دلیل این مساله را که جویا شدم، گفتند تو تا به حال جایی کار نکردی. من گفتم اگر شما مرا تایید می‌کنید که باید به قیمت روز پیشنهاد مالی ارائه دهید.
با پیشنهاد مالی که شد، من نمی‌توانستم زندگی‌ام در تهران را رها کنم و به شهرستان بروم. بعد از 22سال من نیاز به شهرت و محبوبیت ندارم. اگر قرار است کاری انجام دهم، قصدم این است که کمک به زندگی‌ام باشد. اگر می‌خواستم به شهرستان بروم و مربیگری کنم، باید حدود یک سال، از تلویزیون دور می‌شدم. از سوی دیگر باید خانواده‌ام تمام مشاغل خود را رها می‌کردند تا به شهرستان برویم. با مبلغی که پیشنهاد شد، نمی‌توانستم این اقدامات را انجام دهم چون در آخر عایدی برای زندگی من نداشت.
اگر همین حالا پیشنهاد مالی خوب از هر شهرستانی به من شود، می‌روم و تضمین می‌کنم که آن تیم موفق می‌شود؛ البته موفقیت برای هر تیمی متفاوت است. تیمی که مدعی قهرمانی است، موفقیت برایش این است که در بالای جدول باشد و تیم‌های دیگر نیز به همین شکل هدفگذاری خواهند شد.
متاسفانه چند مربی خاص هستند که هرسال تیم دارند و پدر همه تیم‌ها را در آورده‌اند! مربیان خاص فوتبال ایران بدون اینکه کارنامه‌ای داشته باشند، هر سال در تیم‌های مختلف می‌چرخند. متاسفانه 20، 25آدم خاص هستند که هرسال تیم می‌گیرند، البته من برای همه مربیان احترام قائل هستم اما به هر حال واقعیت‌ها را باید گفت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین