اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۲۵۸

مربی جدید استون‌ویلا چه کسی خواهد بود؟+عکس

در پی اخراج دی‌متئو از مربی‌گری استو‌ن‌ویلا پس از استیو بروس که محتمل‌ترین گزینه برای جایگزین است سان انگلیس منتشر کرد: آلاردایس بهترین گزینه برای این تیم دسته یکی است.
۱۳:۰۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| روبرتو دی‌متئو مربی استون‌ویلا در پی نتایج ضعیف خود در لیگ دسته یک انگلیس معروف به «چمپیونزشیپ» روز گذشته از سمت خود برکنار شد و حال گمانه‌زنی‌ها برای جایگزین وی بالا گرفته است.

دی‌متئو در سال 2011-2012 با چلسی توانست قهرمان لیگ‌ قهرمانان اروپا شود

استیو بروس به محتمل‌ترین گزینه مربی‌گری تیم ارغوانی آبی در مطبوعات انگلیس شمرده می‌شود.

مربی اسبق ها‌ل‌سیتی که طی چهار سال هدایت این تیم کارنامه‌ خوبی از خود به جا گذاشت و توانست در فصل گذشته این تیم را از دست یک انگلیس به لیگ جزیره برساند.

استیو بروس

وی در جام حذفی 2013-2014 توانست با هدایت این تیم به فینال برسد اما علی‌رغم بازی بسیار خوب مقابل آرسنال 3-2 شکست خورد و بهترین مقام ‌هال‌سیتی را بدست آورد.

روزنامه سان انگلیس در تحلیل امروز خود از آلاردایس، مربی برکنار شده انگلیس به علت دور زدن قانون سخن گفت.

این مربی که به علت آموزش دور زدن قانون نقل و انتقالات موسوم به «قانون سوم مالکیت» هفته گذشته از سمت مربی‌گری سه‌شیرها کنار رفت یکی از گزینه‌های سان برای جایگزینی دی‌متئو به شمار می‌رود.

سم آلاردایس ، مربی برکنار شده انگلیس سابقه 22 سال مربی‌گری در باشگاه‌های انگلیس را در اختیار دارد

آلاردایس قبل از مربی‌گری انگلیس به مدت 67 روز مربی تیم‌هایی مثل ساندرلند و وستهام‌یونایتد بوده به عقیده سان می‌تواند استون‌ویلا را از این بحران بیرون آورد.

استون‌ویلا اکنون در لیگ دسته اول انگلیس در رده 19 قرار دارد و خود را در خطر سقوط به دسته دو حس می‌کند.

هم اکنون استیو کلارک دستیار دی‌متئو به عنوان سرپرست مشخص شده است که عده‌ای معتقدند که دستیار سابق مورینیو در چلسی و کنی دالگلیش در لیورپول می‌تواند از عهده استون‌ویلا برآید.

استیو کلارک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین