اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۱۴۹

امیدوارم تعطیلات ترمز پیکان را نکشد

علی حمودی می گوید ازبکستان و کره جنوبی مهم ترین حریفان تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی هستند.
۲۰:۱۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علی حمودی مدافع راست تیم پیکان در مورد شرایط این تیم ،بازی مقابل هف در جام حذفی  و بازی های تیم ملی در راه جام جهانی گفت:


با برد و روحیه در رقابت‌های جام‌حذفی حاضر شدیم
با پیروزی شیرین مقابل استقلال‌خوزستان و کسب سه امتیاز روحیه‌ بازیکنان تیم خیلی خوب شد و  به همین دلیل با تعطیلات لیگ برتر چند روزی استراحت کردیم. سپس تمرینات مستمری انجام دادیم و خودمان را آماده رقابت‌های جام‌حذفی کردیم چون اتفاقات جام‌حذفی غیرقابل پیش‌بینی است.


هف مقابل ما بازی کرد نه دفاع
تیم فوتبال هف سمنان جزو تیم‌های خوب لیگ دسته دوم است و به مانند قشقایی شیراز خوب ظاهر شدند. آنها مقابل ما واقعا فوتبال بازی کردن ،گرچه ما فکر می‌کردیم به مانند تیم‌هایی که در لاک دفاعی می‌روند باشند و برای نخوردن گل های زیاده به زمین ما بیاییند ولی واقعا نشان دادند که برای انجام بازی خوب مقابل ما حاضر شده‌اند و در طول نود دقیقه خیلی تحت فشار بودیم. در این بازی خیلی تلاش کردیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم اما تنها 2 گل به ثمر رساندیم و به مرحله بعد صعود کردیم.


روی دور برد بودیم که به تعطیلات رسیدیم
تعطیلات مکرر لیگ برتر خیلی به ضرر تیم‌هاست، ما چهاردهم جدول بودیم و با یک برد 6 پله صعود کردیم، وقتی بعد از نتایج بد یک برد کسب می‌کنید اصطلاحا می‌گویند تیمی که روی دور افتاده و باید بازی بعدی‌اش را انجام دهد تا وضعیتش مشخص شود. ولی وقتی این تعطیلی ها ایجاد می‌شود چه برای استقلال که پایین جدول است و چه برای تیم بالای جدولی به هر حال خوب نیست.  تیم پیکان بعد از هفته‌ها روی دور نتیجه گیری افتاد ولی دوباره به تعطیلات لیگ رسیدیم، مسولان بازی ها در این تعطیلات یک بازی جام‌حذفی را گذاشتند که تیم‌ها در شرایط رسمی بازی باشند که چاره ساز نیست.


اولین بازی بعد از تعطیلات سخت‌ترین بازی مربی‌هاست
پیکان چند بازی دوستانه در ادامه روند تمرینات برگزار خواهد کرد که البته بازی‌های دوستانه با بازی‌های رسمی خیلی فرق دارد. همه این‌ صحبت‌ها را انجام دادیم اما بحث تیم‌ملی ونتایجی که در رقابت‌ها مقدماتی جام‌جهانی به دست می‌آورند مهمتر از هر چیزی است. نمی‌دانم چرا اولین مسابقات لیگ‌برتر بعد از تعطیلات اینقدرسخت و سنگین است و کار مربی‌ها در این شرایط خیلی سخت است چراکه باید تیمشان را همیشه آماده مسابقات کنند.


ازبکستان و کره اصلی‌ترین و مهمترین رقیبان ایران
در رابطه با تیم ملی باید بگویم مهمترین و اصلی‌ترین محک تیم‌ملی این دو بازی است، چون ایران با تیم‌هایی بازی دارد که مدعیان اصلی صعود به جام‌جهانی هستند. امیدوارم بتوانیم مستقیم به جام‌جهانی صعود کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان حمودی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین