اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۱۱۹

مسئولان فدراسیون فوتبال به دیدار مقام معظم رهبری می روند؟

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان انزلی گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال خدمت مراجع عالیقدر برسند و شرایط را بیان کنند.
۱۷:۲۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| صادق درودگر در گفت وگویی، در مورد برگزاری مسابقه ایران وکره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 در شب عاشورای حسینی گفت: اگر بخواهیم بدبینانه‌نگاه کنیم شاید در تعیین زمان این مسابقه ردپای برخی از جمله سعودی‌ها را بتوان در این ماجرا دید و شاید هم مسئولان وقت فدراسیون فوتبال نسبت به تعیین زمان مسابقه در آن روز کم توجهی کرده‌اند و افرادی که مسئول چنین کاری بوده‌اند اکنون باید از مردم عذرخواهی کنند. به هر حال زمان بازی ایران و کره جنوبی قابل تغییر نیست و یک تهدید بزرگ برای ما ایجاد شده است اما در این مساله هم باید مثل سایر مشکلات این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: حساسیت مراجع عالیقدر ما قابل درک و تقدیر است و بهتر است مسئولان فدراسیو فوتبال از مراجع عالیقدر وقت بگیرند و بروند و شرایط را برایشان تشریح کنند. مسابقه ایران و کره جنوبی در سطح قاره آسیا پخش زنده تلویزیونی می‌شود بنابراین این مسابقه بهترین فرصت برای ایران اسلامی است که شعائر مذهبی و عزاداری حسینی را به بهترین شکل ممکن در عرصه بین‌المللی به نمایش بگذاریم. مردم، مسئولین و مراجع عالیقدر همیشه در کنار هم بوده‌اند و این مرتبه هم می‌توان با همدلی و هفکری از این تهدید یک فرصت بزرگ برای تبلیغ سوگواری سرور و سالار شهیدان استفاده کرد.

درودگر با اشاره به اینکه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار رشد و توسعه فوتبال است گفت: بهتر است از همین نکته استفاده کنیم و از مسئولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهیم که در آینده دیگر در برخی مناسبت‌های مذهبی مسابقات بین المللی برای ایران برگزار نکنند و دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین