اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۱۱۴

پریموف زیاد هم بد نیست

امسال پرسپولیس برای چهار بازیکن خارجی‌اش چیزی حدود 3 میلیارد تومان بودجه کنار گذاشته و البته بخشی را پرداخت کرده اما گولچ به حالت قهر به استرالیا رفته و برنگشته و پلی یانسکی سنگین وزن هم در تمرین مصدوم شده و به غیر از دقایقی کوتاه بازی نکرده است.
۱۷:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| امسال پرسپولیس برای چهار بازیکن خارجی‌اش چیزی حدود 3 میلیارد تومان بودجه کنار گذاشته و البته بخشی را پرداخت کرده اما گولچ به حالت قهر به استرالیا رفته و برنگشته و پلی یانسکی سنگین وزن هم در تمرین مصدوم شده و به غیر از دقایقی کوتاه بازی نکرده است.دو نفر دیگر اما بازیکنان خیلی بدی به نظر نمی‌رسند.
 درست است که رادوشوویچ مقابل قشقایی پنالتی گیر نشان نداد اما در همین بازی یکی دو بار ضعف دفاع مقابلش که ترکیب ناهمگونی داشت را پوشش داد و در جریان بازی بد کار نکرد.
همچنین بر خلاف پلی یانسکی به نظر می‌رسد ولادیمیرپریموف مهاجم هموطنش بازیکن زیاد بدی نیست.
 او که در تمام بازی‌های دوستانه اخیر گل زده بود در نخستین بازی که به ‌عنوان مهاجم ثابت به میدان رفت گل زد در حالی که خط میانی پرسپولیس روز خوبی نداشت و چندان تغذیه‌اش نکرد. هر چند نوع جذب او و قیمتش مشکلات عمده‌ای دارد اما انتقادها نسبت به این مهاجم عجولانه و تا حدودی غیر منطقی است.
مطمئنا پریموف 840 میلیون تومان نمی‌ارزد و استایل خوبی هم ندارد او یک موقعیت گل را از دست داد ضمن اینکه تکنیکی و دلربا هم بازی نمی‌کند اما او طی یک ماه گذشته نسبت به مقطع اول حضورش در پرسپولیس پیشرفت خوبی داشته و باید همچنان منتظر نمایش‌های بعدی او ماند و دید می‌تواند ذخیره مناسبی برای طارمی باشد یا نه.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین