اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۳۳

شب تلخ نوجوانان ایرانی در جواهرلعل نهرو (عکس)

فینال زیر 16 سال آسیا با تکرار کابوس پنالتی های لعنتی برای ایران مقابل عراق توام شد تا جام قهرمانی از دست نوجوانان شایسته ایرانی لیز خورده و در بغل رقیب جاخوش کند.
۱۰:۵۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| دیدار نهایی رقابت های قهرمانی زیر 16 سال آسیا در حالی میان دو کشور همسایه ایران و عراق برگزار شد که در 90 دقیقه قانونی این جدال برنده ای نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. ضیافتی که هیچ وقت برای ایرانی ها با خوشی تمام نشده و همواره عراقی ها در آن خوش شانس تر بودند و این بار هم این کابوس برای نوجوانان تکرار شد تا شبی تلخ در ورزشگاه جواهرلعل نهرو برای کاروان ایران رقم بخورد.


قهرمانی عراق در رده نوجوانان آن هم در ضربات پنالتی بازتاب گسترده ای در بین بین رسانه های منطقه از جمله حاضیه خلیج فارس داشت به نحوی که بیشتر روزنامه های امروز عرب زبان گزارش های ویژه ای از دیدار ایران و عراق رفتند و با ذکر این که شاگردان عباس چمنیان با وجود نمایش خوب در این تورنمنت مقهور بخت و اقبال خود در پنالتی ها شده و خودکشی کردند تا جام به عراق برسد.


سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در گزارشی تصویری از شب تلخ ایرانی ها در فینال ابراز امیدواری کرد نماینده های آسیا در جام جهانی 2017 به خصوص ایران و عراق بتوانند نماینده شایسته ای برای نسل جدید فوتبال قاره کهن باشند. این رقابت ها سال آینده به میزبانی هند و در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد و نوجوانان ایران بعد از چند دوره غیبت بار دیگر یکی از 32 تیم حاضر در رقابت ها خواهند بود.

 

 

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین