اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۰۱۴

خوشحالم عملکردم باعث شادی مردم مقابل کره شمالی شد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، گفت: در بازی فینال مقابل عراق بازی بدی انجام ندادیم و تمام هدف‌مان کسب قهرمانی بود، اما متأسفانه بدشانس بودیم و در پنالتی نتیجه را واگذار کردیم.
۰۹:۴۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علی غلام‌زاده در گفت‌وگویی، درمورد نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان در آسیا گفت: در دیدار نیمه‌نهایی مقابل کره شمالی با قدرت کار کردیم. تلاش بسیار زیادی انجام دادیم و توانستیم به فینال راه یابیم.

وی افزود: در بازی فینال مقابل عراق بازی بدی انجام ندادیم و تمام هدف‌مان کسب قهرمانی بود، اما متأسفانه بدشانس بودیم و در پنالتی نتیجه را واگذار کردیم.

گلر تیم ملی نوجوانان در مورد یک پنالتی که مقابل عراق دریافت کرد و ضربه‌ای که بعد از برخورد به دستش وارد دروازه‌ شد، اظهار داشت: خیلی تلاش کردم تا مقابل گلزنی بازیکن عراق بایستم تا کار به ضربه ششم بکشد، اما بدشانسی هم گریبان ما را گرفت، خوشحالم که در بازی با کره شمالی عملکرد خوبم به صعود تیم به فینال کمک کرد، امیدوارم توانسته باشم دل مردم را شاد کنم.

وی در مورد جام جهانی سال آینده اظهار داشت:‌ یک سال وقت برای رسیدن به آمادگی داریم تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم، امیدوارم همین‌طور خوب کارمان را ادامه دهیم تا در جام جهانی هم به موفقیت‌های بیش‌تری دست پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین