اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۹۹۹

چمنیان: قرار شده کارمان را با تیم ملی نوجوانان ادامه دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، گفت: قرار شده کارمان را با تیم ملی نوجوانان ادامه دهیم و خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم.
۰۴:۴۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| عباس چمنیان در گفت‌وگویی، درمورد نایب قهرمانی‌ تیمش در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: جا دارد از تمامی رسانه‌ها، تشکر کنم. فضای حمایتی خوبی در جامعه به وجود‌ آمد و توجه جامعه فوتبال و خانواده ورزش به این تیم جلب شد. این فرصت خوبی بود تا ضمن جلب توجه مردم از دعای خیر آنها هم بهره‌مند شویم.

وی افزود: دیروز بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، عراق بازیکنان بسیار خوبی از لحاظ فیزیکی داشت، اما شما دیدید بازیکنان ما با تمام وجود جنگیدند و عملکرد خوبی ارائه دادند. بازیکنان روحیه نباختن و تلاش‌شان را حفظ کردند و توانستند عملکرد خوب خود را استمرار ببخشند.

سرمربی نوجوانان تأکید کرد: در این تورنمنت بازی به بازی بهتر شدیم و هرچه پیش می‌رفتیم عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دادیم. بازی در چنین تورنمنتی بسیار سخت است، در پایان بازی اولین صحبتی که کردم این بود که این بازی تمام شده و تجربیات زیادی را به دست آوردیم. از حالا باید برای بهتر شدن و پیشرفت بیش‌تر تلاش کنیم. این تیم در اولین فرصت باید بار دیگر جمع شود و نیاز به بازسازی دارد. ممکن است بار دیگر استعدادیابی کنیم و بازیکنان مختلف دعوت شوند تا شرایط سایر نفرات هم مورد ارزیابی قرار بگیرد. فریدون معینی سرپرست کمیته جوانان در کنار ما حضور داشت و شرایط را از نزدیک می‌دید. مرتضی محصص هم به عنوان سرپرست کمیته فنی به ما کمک زیادی کرد. از راهنمایی این عزیزان استفاده خواهیم کرد و از کارشناسانی که بازی ما را دیدند مشورت می‌گیرم. از هر راهی برای پیشرفت استفاده می‌کنیم تا شانس موفقیت‌مان بیش‌تر شود.

وی یادآور شد: از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج که در مقطعی هم به هند آمد، تشکر می‌کنیم، علی کفاشیان هم حمایت زیادی از این تیم داشت. محمدرضا ساکت هم از هیچ تلاشی دریغ نکرد. کمیته جوانان و اعضای پشتیبانی هم نقش بزرگی در موفقیت داشتند. معینی پلن مهمی برای آینده رده سنی نوجوانان دارد و این طرح او می‌تواند استمرار مناسبی به پرورش استعدادهای فوتبالی بدهد. این طرح و برنامه‌ریزی شانس بزرگی برای رسیدن به آینده‌ای بهتر است. از حسین مرادی سرپرست تیم هم تشکر می‌کنم، او در این مدت توانست کمک زیادی به ما کند تا به موفقیت برسیم.

چمنیان در ادامه تأکید کرد: از کادر فنی، محمد بابایی و رضا حاج‌اسکویی به همراه تقی امینی و سایر عوامل که به عنوان پزشک و تدارکات کنار ما بودند هم تشکر می‌کنم. باید از تک تک بازیکنان هم تمجید کنم که خیلی خوب به توصیه‌ها گوش دادند و فهمیدند باید برای موفقیت تلاش کنند، هم قدردانی کنم. حدود 21 روز به صورت تمام‌وقت تلاش کردیم و بازیکنان با تمرکز و توجه کارشان را انجام دادند تا با سر بالا و با افتخار به کشور بازگردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درمورد صحبت کوتاهی که روی سکو با شیخ سلمان داشت، اظهار داشت: شیخ سلمان از تیم ما تعریف کرد و انگیزه خوبی به ما داد. با توجه به اینکه فریدون معینی گفته بود ما 9 نفر از بازیکنان را تغییر دادیم و مجبور بودیم از نفراتی استفاده کنیم که 8 ماه کوچک‌تر از این رده سنی هستند،‌این مسئله با تمجید رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد و بابت این مسئله از تیم تعریف کرد.

وی در پایان در مورد اینکه آیا با تیم ملی نوجوانان قرارداد دارد، خاطرنشان کرد: قرار شده کارمان را با تیم ملی نوجوانان برای جام جهانی ادامه دهیم و برنامه‌ها را پیش ببریم، مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین