اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۸۶۴

سرمربی‌اسبق پرسپولیس:استقلالی‌ها برایم كری می‌خوانند

پرسپولیس در اولین بازی خودش از رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم دسته‌دومی قشقایی شیراز شكست خورد و این یكی از مهم‌ترین اتفاقات فوتبال ایران بود. حمید درخشان، سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است چنین اتفاقاتی ممكن است در جام‌حذفی رخ بدهد و پرسپولیس در شیراز غافلگیر شد...
۱۵:۰۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس در اولین بازی خودش از رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم دسته‌دومی قشقایی شیراز شكست خورد و این یكی از مهم‌ترین اتفاقات فوتبال ایران بود. حمید درخشان، سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است چنین اتفاقاتی ممكن است در جام‌حذفی رخ بدهد و پرسپولیس در شیراز غافلگیر شد. شكست سرخپوشان تهرانی در شیراز بهانه‌ای شد تا دقایقی با درخشان صحبت كنیم و او به سوالات پاسخ داد.
  • درمورد شكست باورنكردنی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
معمولا ممكن است تیم‌های بزرگ گاهی اوقات با چنین شرایطی مواجه شوند و چنین نتایجی را می‌توانید در تیم‌های دیگر هم ببینید. حتی ممكن است یك تیم دسته‌اولی یا دسته‌دومی قهرمان جام حذفی شود. به نظر من پرسپولیس در این مسابقه غفلت كرد و غافلگیر شد. آنها قشقایی را دست‌كم گرفتند.
  • آیا نبود ملی‌پوشان پرسپولیس تأثیرگذار بود؟
ما اول باید عیار این بازی را بسنجیم و بعد در این مورد صحبت كنیم. قشقایی یك تیم قابل احترام بود كه با شایستگی پیروز شد ولی فراموش نكنید كه آنها یك تیم دسته‌دومی بودند. حتی تیم دوم پرسپولیس هم نباید در چنین مسابقاتی شكست بخورد.
  • ولی شما هم 30 سال پیش در جام حذفی به خیبر خرم‌آباد باختید، درست است؟
بله، ولی آن بازی به‌صورت رفت و برگشت برگزار شد. ما باید آن مسابقه را با اختلاف گل بالا می‌بردیم، ولی در بازی برگشت پنج یا شش گل به این تیم زدیم. این بازی اما به‌صورت تك حذفی بود. (همشهری ورزشی: البته گویا آقای درخشان فراموش كرده‌اند كه آن بازی هم تك‌بازی بود و خیبر با حذف پرسپولیس به فینال حذفی رسید).
  • آیا انتقاد از برانكو بابت این باخت منصفانه است؟
پرسپولیس تیم بزرگی است و وقتی شكست می‌خورد، هواداران از بازیكنان و كادر فنی ناراحت می‌شوند. به هر حال پرسپولیس باید آن بازی را فراموش كند و تمركزش روی قهرمانی لیگ باشد.
  • حتما می‌دانید كه هواداران استقلال در صفحات مجازی شدیدا برای پرسپولیسی‌ها كری می‌خوانند.
بله می‌دانم. اتفاقا بعد از مسابقه دوستان استقلالی‌ام برایم كری خواندند و پیامك دادند. این كری‌ها برای ما كه پرسپولیسی هستیم ناراحت‌كننده است. البته پرسپولیس اگر 50 بار دیگر با قشقایی بازی كند مطمئن باشید شكست نمی‌خورد.
  • درمورد تیم ملی و بازی روز پنجشنبه مقابل ازبكستان چه صحبتی دارید؟
تیم ملی باید نسبت به دو بازی قبلی بهتر باشد. به هر حال این بازیكنان به مدت طولانی در اختیار كی‌روش بودند و انتظار داریم ایران نمایش متفاوتی در این مسابقه داشته باشد.
  • پیش‌بینی شما از نتیجه بازی چیست؟
ما اگر می‌خواهیم به جام جهانی برویم محكوم به برد در این بازی هستیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین