اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۸۶۲

هافبک سپاهان:قشقایی هستیم، از حذف پرسپولیس خوشحالم

فرید بهزادی‌كریمی، هافبك تیم فوتبال سپاهان معتقد است كه انتقادهای صورت گرفته از عملكرد این تیم در لیگ برتر منصفانه نیست. او معتقد است كه عبدالله ویسی نیاز به زمان دارد و سپاهان هم با تغییرات زیادی مواجه شده است. با بهزادی در مورد وضعیت سپاهان و مسائل مختلف دیگر صحبت كردیم و او به سوالات پاسخ داد...
۱۴:۵۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| فرید بهزادی‌كریمی، هافبك تیم فوتبال سپاهان معتقد است كه انتقادهای صورت گرفته از عملكرد این تیم در لیگ برتر منصفانه نیست. او معتقد است كه عبدالله ویسی نیاز به زمان دارد و سپاهان هم با تغییرات زیادی مواجه شده است. با بهزادی در مورد وضعیت سپاهان و مسائل مختلف دیگر صحبت كردیم و او به سوالات پاسخ داد.
  • در مورد اولین برد سپاهان در جام‌حذفی و صعود به مرحله بعدی صحبت كن.
برای ما مهم بود كه این بازی را ببریم. از یك طرف به مرحله بعدی جام‌حذفی صعود كردیم و از طرف دیگر این مسابقه برای ما حكم یك بازی دوستانه خوب را داشت تا برای شروع لیگ برتر خودمان را آماده كنیم. البته این تعطیلات واقعا برای تیم‌ها آزاردهنده است و همه چیز را به هم می‌ریزد.
  • فكر می‌كنی در شروع لیگ بازی سختی با ذوب‌آهن داشته باشید؟
ذوب‌آهن تیم خوبی است و در این دو، سه سال نتایج خوبی گرفته است ولی امیدوارم در شروع لیگ برنده داربی اصفهان شویم.
  • بعد از باخت به پرسپولیس برخی از عملكرد سپاهان انتقاد كردند. در این خصوص چه صحبتی داری؟
انتقادها از سپاهان منصفانه نیست و خیلی از تیم‌ها هنوز به شرایط خوب نرسیده‌اند.سپاهان امسال پوست‌اندازی كرده و بازیكنان جوانی به تیم اضافه شده‌اند. ما مقابل پرسپولیس اشتباهاتی داشتیم كه برایمان گران تمام شد ولی هواداران مطمئن باشند كه می‌خواهیم به آنها دلگرمی بدهیم و نتایج خوبی بگیریم. ویسی می‌خواهد با استفاده از جوان‌ها آینده سپاهان را بسازد و انتقادها از او و سپاهان منصفانه نیست.
  • فكر می‌كنی در آینده نتایج بهتری بگیرید؟
قطعا این اتفاق خواهد افتاد.
  • به نظرت كدام تیم شانس اول قهرمانی است؟
از حالا كه چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی پرسپولیس و تراكتورسازی تیم‌های خوبی دارند و می‌توانند جزو مدعیان باشند. البته سپاهان هم دنبال قهرمانی است و هر سال هم جزو مدعیان بوده است. ما فقط به این نیاز داریم كه هماهنگ‌تر شویم.
  • در مورد حاشیه‌هایی كه برای شجاع خلیل‌زاده پیش آمد چه صحبتی داری؟
رفتارهایی كه با شجاع صورت گرفت ناجوانمردانه بود. او تقصیری ندارد كه قبل از شروع فصل مدنظر پرسپولیس قرار داشت، در ضمن شجاع قبل از بازی مصدوم بود و تلاش زیادی كرد تا به این بازی برسد. او جزو بهترین مدافعان ایران است.
  • حرف آخر...
من از برد قشقایی مقابل پرسپولیس خیلی خوشحالم شدم چون خودمان از طایفه قشقایی هستیم. آنها تیم خوبی دارند كه پله‌پله جلو می‌آیند و امیدوارم امسال به لیگ دسته اول صعود كرده و سال بعد به لیگ برتر بیایند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین