اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۸۶۱

هافبک تراکتور: برای پرسپولیس كری نخواندم

سینا عشوری، هافبك تراكتورسازی بلافاصله بعد از شكست پرسپولیس مقابل قشقایی و كنار رفتن از جام‌حذفی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر كرد و برد تیم قشقایی را تبریك گفت. همین مساله حساسیت‌های زیادی را به‌وجود آورد و پرسپولیسی‌ها واكنش نشان دادند...
۱۴:۵۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سینا عشوری، هافبك تراكتورسازی بلافاصله بعد از شكست پرسپولیس مقابل قشقایی و كنار رفتن از جام‌حذفی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر كرد و برد تیم قشقایی را تبریك گفت. همین مساله حساسیت‌های زیادی را به‌وجود آورد و پرسپولیسی‌ها واكنش نشان دادند. عشوری در همین رابطه بعد از صعود تیمش به دور بعدی جام‌حذفی گفت‌و‌گویی انجام داد.
  • چرا بعد از بازی پرسپولیس و قشقایی آن پست جنجالی را گذاشتید؟
من قبلا هم زمانی كه قرار بود به تراكتور بیایم گفته بودم اصالتا قشقایی هستم.
  • اما همه فكر می‌كردند شما اصفهانی هستید؟
من در اصفهان بزرگ شدم اما اصالت ترك قشقایی دارم و به همین دلیل می‌خواستم به تراكتور بیایم. نه تنها من بلکه همه بازیکنان شیرازی تراکتورسازی نسبت به برد این تیم واکنش نشان داده بودند. به هر حال جای خوشحالی دارد که آنها توانستند آن‌قدر خوب بازی کنند و پرسپولیس را با این بازیکنان و بودجه‌ای که دارند شکست دهند. ما در تیم‌مان شیرازی كم نداریم و فقط به تیم شهرشان تبریك گفتند و فكر نمی‌كنم این مساله خیلی عجیب باشد. من برای پرسپولیس كری نخواندم و فقط به قشقایی تبریك گفتم.
  • بازی با تیم ناشناخته فولادیاسوج چطور بود؟
بازی خوبی بود البته فولادیاسوج تیم آماتوری داشت اما بازیکنان قابل احترامی داشتند. ما مقابل آنها همه تلاشمان را کردیم. فولادیاسوج تیم قابل احترامی بود و بازی خوبی را برابر ما به نمایش گذاشت و خوشحالم که توانستیم با شکست این تیم راهی مرحله بعد شویم.
  • چرا برخلاف تیم‌های دیگر تبریز با تعداد گل بالا پیروز نشدید؟
جام‌حذفی، جام شگفتی‌هاست و جذابیت این بازی‌ها نیز همین است. شما ببینید قشقایی پرسپولیس را حذف کرد و اگر حریفان را دست‌کم بگیریم قطعا مجازات خواهیم شد. درست نیست ایراد بگیریم که چرا پرگل نبردیم.
  • بازی با ملوان در دور بعدی را چطور می‌بینید؟
ملوان از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشورمان است و با اینکه در لیگ دسته یک حضور دارد اما قطعا مقابل ما از انگیزه‌های فراوانی برخوردار خواهند بود و برای صعود باید مراقب آنها باشیم.

مصاحبه از:نیلوفر واشقانی

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین