اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۸۲۹

چمنیان: اولویت ما از اول فینال بود

عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان می گوید از ابتدای شروع بازی ها در هند استراتژی او و تیمش صعود به دیدار پایانی قهرمانی زیر 16 سال آسیا بوده است.
۱۳:۰۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| عباس چمنیان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:« عراق یک تیم قوی است که حملات خطرناکی را روی دروازه حریف تدارک می بینید. آنها با کیفیت و خطرناک بازی می کنند و در برخوردهای فیزیکی نیز تلاش در پیروزی دارند. این نکته ای است که رویش زوم شده ایم. ما عراق را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کرده ایم. در جلسه آنالیز هم گفتم که مسابقه دشواری را پیش رو داریم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید با تمرکز بازی کنیم و در بهترین حالت خود قرار بگیریم. این را صادقانه می گویم ما از ابتدای بازی ها در هند استراتژی خود را صعود به دیدار پایانی تعریف کرده بودیم اما باید پله به پله جلو می آمدیم و این اتفاق تا اکنون برای ما به بهترین شکل ممکن رخ داده است.»

عباس چمنیان در ادامه مصاحبه اش به این نکته اشاره کرد:« هر بازی یک تجربه جدید است. ما در بازی با کره شمالی با تمرکز فوتبال کردیم. در نهایت هم پیروز شدیم. این چیزی است که امروز در بازی با عراق به آن نیاز داریم. »

عباس چمنیان در پاسخ به این سوال که غیبت کاپیتان عارف محمد علی پور تا چه حد می تواند در روند کاری تیم تاثیر منفی ایجاد کند؟ گفت:« عارف بازیکن خوب و با کیفیتی است و کاپیتان ما بوده که در بازی با امارات مصدوم شد. اکنون سه بازی است که بدون حضور او بازی می کنیم و سلامتی اش برای ما مهتر است. در تلاش هستیم سعید آهنی و محمد قادری دو بازیکنی که در بازی با کره شمالی آسیب دیدند را به بازی برسانیم. در فرصتی که تا بازی با عراق وجود داشته تلاش کردیم این مشکل را حل کنیم.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین