اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۷
سیاسی:

از ریز هزینه‌ها اطلاعی ندارم که مثل هدایتی منتشر کنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر نیاز باشد امروز با حمید درخشان تسویه حساب خواهم کرد چرا که مدیرعامل باشگاه هستم و با قدرت حتی یک ثانیه هم کار خود را انجام خواهم داد.
۱۳:۲۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- حمیدرضا سیاسی در خصوص علت حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:‌من آمده‌ام تا در خصوص اتفاقات اخیر که از آن مطلع نبودم آگاه شوم.

وی در مورد اینکه قرار است با حمید درخشان تسویه حساب کند، گفت:‌ در هر صورت زمانی که من مسئول باشم باید اینکار را انجام دهیم و اگر نیاز باشد امروز اینکار را انجام خواهم داد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار است حسین عبدی به کادر فنی تیم اضافه شود، تصریح کرد: در خصوص کادر فنی کمیته فنی اظهار نظر می‌کند.

وی در مورد اینکه چرا نژادفلاح همراه تیم به قطر نرفته، گفت: من شنیدم که او همراه تیم راهی قطر شده است اطلاعی در خصوص علت نرفتنش ندارم.

وی در مورد اینکه آیا در این مدت تماسی با او داشته، گفت: من روز گذشته با او تماس گرفتم و او در کلاس دانشگاه بود و به همین دلیل نتوانستیم با هم صحبت کنیم.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه فعالیت‌هایش در این باشگاه تصریح کرد:‌من حتی اگر یک ثانیه هم در باشگاه حضور داشته باشم با قدرت کار خود را انجام می‌دهم و محکم مسائل را پیگیری می‌کنم.

سیاسی در مورد اینکه هدایتی ریز مبالغ هزینه کرده را منتشر کرده و آیا او این کار را انجام نخواهد داد، گفت:من اطلاعی از این مسائل ندارم. ریز جزئیات در دست من نبود و نمی‌توانم در این موارد اظهار نظر کنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین