اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۵۳۷۴

حمایت مربی کروات از کی روش/ ایران هنوز یکی از بهترین ها است

حمایت مربی کروات از کی روش  ایران هنوز یکی از بهترین ها است
کریستیچوویچ معتقد است صرف نظر از نتایج جام جهانی قطر، ایران یکی از بهترین تیم های آسیا است.
۱۳:۲۳ - ۲۵ آذر ۱۴۰۱
وانانیوز|

میشو کریستیچوویچ، مربی ۶۴ ساله اهل کرواسی که سابقه کار در فوتبال ایران با هدایت تیم‌های شاهین بوشهر و مس رفسنجان را دارد با تاکید بر قدرت فوتبال ایران در آسیا گفت: فوتبال ایران در حال حاضر با کار کردن نیاز دارد. این کشور ظرفیت پرورش بازیکنان خوب را دارد. کاری به رده بندی فیفا ندارم و به نظرم ایران همچنان یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و می‌تواند همچنان در صدر باشد؛ فقط باید کار و تلاش کنید.

او که با ویژه برنامه جام جهانی صحبت می‌کرد در ادامه اظهارات خود افزود: اسکوچیچ نشان داد که می‌تواند از این بازیکنان، مهره‌های عالی بسازد. ممکن است در جام جهانی خوب نبوده باشید، ولی بازیکنان عالی دارید که می‌توانید با آن‌ها بهتر شوید.

این مربی کروات با اشاره دوباره به عملکرد خوب هموطنش (اسکوچیچ) در تیم ملی ایران و مقایسه عملکرد او با کی‌روش گفت: من یک پرانتز هم در مورد اسکوچیچ باز کنم که وقتی به ایران آمد فوتبال ایران وضعیت خوبی نداشت، ولی او تیم را برگرداند. در مورد کی روش هم باید بگویم که او هر کاری می‌توانست انجام داد. به هر حال جام جهانی است و او تا چشمش را باز کند با ایران در جام جهانی حضور یافت و این تصمیم فدراسیون فوتبال ایران بود. غیر از بازی با ولز اتفاقات خوبی برای ایران و کی‌روش در قطر رقم نخورد، ولی در کل به نظرم عملکرد ایران متوسط بود.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین