اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۱۸۱

سرمربی نفت و گاز: استقلال مقابل ما کار راحتی ندارد

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت:این قول را می دهم که به استقلال خوزستان باج ندهیم.
۱۷:۱۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من برای این بازی دو خوشحالی دارم. اولین خوشحالی ام این است که بازی تیم ما در جام حذفی با یک تیم خوزستانی است و خوشحالی دومم از اینکه با یک تیم قابل احترام به نام استقلال خوزستان بازی داریم.

وی افزود: علیرغم اینکه صحبت از آن است که کادر فنی استقلال خوزستان کم تجربه است ولی من میگویم این کادر کاملا از تجربه بالایی برخوردار است چون 5سال است که این کادر با تیم استقلال خوزستان کار می کند. مگر چند سال باید با یک تیم کار کرد که با تجربه شد. این کادر کاملا باتجربه است. این تیم از کیفیت خوبی برخوردار است و کاملا تیم خوبی است. جام حذفی برای ما مسابقه ای است که از اهمیت زیادی برخوردار است. بنده دو هفته پیش در سوالی که در این رابطه از من شد گفتم خیلی دوست دارم که شروع بازی های ما با یک تیم لیگ برتری باشد که به گچساران می آید و بازی را اینجا برگزار کنیم. حتی من اعتقاد دارم و این پیشنهاد را به فدراسیون فوتبال می دهم که حتی برای دوره بعد تیم های لیگ برتری را به استان هایی که به لحاظ فوتبال در یک رنک پایین تر و در لیگ یک و دو قرار دارند بفرستند که این انگیزه ای برای تیم ها شود.

یزدی افزود:من به دنبال این هستم که در این مسابقات شایستگی تیم خودم را نشان دهم. البته این تقابل عادلانه نیست ولی درحالی که صداوسیما است و مردم استقبال می کنند ما به دنبال این هستیم که شایستگی های خود را به منصه ظهور برسانیم. ما برنامه ریزی کرده ایم که یک تیم پرقدرتی را روانه مسابقات حذفی کنیم. هرچند که یک مقدار از بلوغ فکری با تیم های لیگ برتری فاصله داریم.این قول را می دهم که به استقلال خوزستان باج ندهیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین