اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۱۱۵

نمی‌توانم خودم را به تیم ملی تحمیل كنم

محمد ابراهیمی، مهاجم تراكتورسازی در چند هفته گذشته عملكرد خوبی در تیمش داشته و امیدوار است به تیم ملی دعوت شود...
۱۰:۴۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ابراهیمی، مهاجم تراكتورسازی در چند هفته گذشته عملكرد خوبی در تیمش داشته و امیدوار است به تیم ملی دعوت شود. البته زیاد در مورد تیم ملی حرف نمی‌زند و می‌خواهد روی كارش تمركز كند. ابراهیمی پیش از دیدار تیمش در جام‌حذفی مقابل فولادیاسوج گفت‌وگویی انجام داد.
  • جام‌حذفی برای تراكتور جدی است؟ بازی با تیم دسته دومی فولادیاسوج را چطور می‌بینید؟
ما روی جام‌حذفی برنامه داریم و از ابتدای فصل هم گفتیم هردو جام برای ما مهم است. از حریف شناخت زیادی نداریم اما ظاهرا قهرمان استانی شده و این تیم برای از دست دادن چیزی ندارد، پس بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد. امیدوارم بتوانیم تا فینال برویم و قهرمان شویم.
  • عملكرد تراكتور در 7هفته گذشته چطور بوده؟
ما در حال حاضر صدر جدول هستیم اما تازه هفته هفتم است و باید این روند را حفظ كنیم. ماندن در صدر خیلی سخت است و ما باید علاوه براینكه صدرنشینی خودمان را حفظ می‌كنیم، از تیم‌های دیگر فاصله بگیریم. درواقع باید فاصله امتیازی را زیاد كنیم تا آخر فصل به مشكل نخوریم.
  • خیلی‌ها تراكتور و پرسپولیس را شانس‌های قهرمانی لیگ برتر می‌دانند.
همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و برای کسب 3امتیاز به میدان می‌آیند. از حالا زود است که بخواهیم فقط پرسپولیس را رقیب خود بدانیم و باید به همه حریفان احترام بگذاریم. ما به همه دیدارها به چشم یک فینال نگاه می‌كنیم و تمام تیم‌ها برایمان جدی هستند. به نظر من به غیر از پرسپولیس، سپاهان هم شانس قهرمانی دارد و باید مراقب باشیم. البته استقلال هم حتما از این وضعیت خارج می‌شود و خود را بالا می‌كشد.
  • در حال حاضر ایرانپوریان كه مدافع است، بیشترین تعداد گل زده در تراكتور را دارد. این وضعیت عملكرد مهاجمان را زیر سوال نمی‌برد؟
اصلا این‌طور نیست چون در تراكتور همه در خدمت تیم هستند و تمامی بازیکنان تلاش می‌کنند تا تراکتورسازی نتیجه بگیرد. اكنون قرعه به نام ایرانپوریان افتاده که بتواند با گل‌های خود به موفقیت تیم کمک کند. قطعا در ادامه هم هر بازیکنی که بتواند، برای تیم گل می‌زند و بحث اینکه حتما شخص خاصی گل بزند، مطرح نیست.
  • هنوز هم انتظار دارید به تیم ملی برسید؟
من تمام تلاشم را می‌كنم تا به تراكتور كمك كنم چون ما یك جام به هواداران بدهكار هستیم اما دلم می‌خواهد برای تیم ملی كشورم بازی كنم و این مساله طبیعی است. خیلی‌ها از من در مورد تیم ملی می‌پرسند و من همیشه گفته‌ام اگر دعوت شوم در خدمت كی‌روش هستم ولی اگر دعوت نشوم هم كاری نمی‌توانم بكنم چون سرمربی تیم ملی مختار است خودش بازیكنان را انتخاب كند. من نمی‌توانم خودم را به تیم‌ملی تحمیل کنم چون تصمیم‌گیرنده نیستم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
هواداران تراکتور امسال هر دو جام را می خواهند ان شاالله، دیگه هیچ بهانه ای پذیرفته نیست
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین