اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۰۱۷

پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی هستند

حمید استیلی، بازیکن اسبق تیم ملی معتقد است شاگردان کارلوس کی‌روش کار سختی مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی خواهند داشت.
۱۸:۴۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| استیلی ابتدا درخصوص دو دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی گفت: تیم ملی در هر دو مسابقه کار سختی در پیش دارد. ازبکستان با دو برد صدرنشین است و دوره قبل هم حریف سرسختی برای ایران بود که در تهران تیم ما را شکست داد. بازی با کره هم سختی‌های خاصی خودش را دارد و کادر فنی تیم ملی باید به‌خوبی حریفان را تجزیه و تحلیل کند. نکته مثبت این است که بازیکنان به‌ اندازه کافی در کنار تیم ملی بوده‌اند و به ‌خوبی با کی‌روش و تفکرات این مربی آشنا هستند. آن‌ها می‌دانند در دفاع و حمله چگونه کار کنند. او ادامه داد: اگر مقابل کره و چین یک نمایش مقتدرانه داشتیم، خیال‌مان برای دو بازی بعدی تا حدودی راحت بود اما ایران در این دو مسابقه مقتدرانه بازی نکرد. البته نتایج تیم ملی هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست و همیشه شاهد نمایش‌های متفاوتی از تیم ملی ایران بوده‌ایم.

 

استیلی در مورد این‌که چرا کارلوس کی‌روش نتوانست تیم ملی را در فاز حمله مانند فاز تدافعی به شرایط خوبی برساند، گفت: دفاع کردن در فوتبال آسان‌تر از حمله کردن است و وقتی بازیکنان پشت توپ قرار بگیرند، با یک دوندگی خوب می‌توان کار دفاعی را انجام داد. شما می‌بینید که تیم ملی در این چند سال بیشتر گل‌ها را از طریق ضدحمله و ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است. در کارهای تهاجمی اما بازیکنان باید درک متقابلی از یکدیگر داشته باشند و استفاده از کناره‌ها و عمق خط دفاعی حریف بسیار مهم است که ما این تاکتیک را زیاد در تیم ملی نمی‌بینیم.

 

استیلی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد این‌که کدام تیم در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی دارد، گفت: با این‌که وقفه‌های طولانی ایجاد شده است اما مسابقات جذابیت‌های خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم تراکتورسازی و پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند، آن‌ها کمترین نوسان را داشته‌اند و شانس زیادی برای قهرمانی دارند. این دو تیم مدعیان اصلی هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین