اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۹۸۵

آرسنال از نظر تاکتیکی با من تطابق نداشت

جیمی واردی، ستاره لسرتسیتی مدعی شد که دلیل رد پیشنهاد آرسنال این بوده که سبک بازی این تیم با او مطابقت نداشته است.
۱۷:۰۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| واردی از عوامل اصلی قهرمانی لستر در لیگ برتر با به ثمر رساندن 24 گل در فصل گذشته بود. این نمایش های خوب باعث شد تا آرسنال به دنبال جذب او با فعال کردن بند آزادسازی باشد ولی در نهایت واردی تصمیم گرفت در لستر ماندنی شود. حال او از دلایل ماندنش در لستر و رد کردن پیشنهاد آرسنال صحبت کرد.

 


او گفت:" با حضور بازیکنانی مثل الکسیس سانچز و اوزیل که موقعیت درست می‌کنند، آرسنال برای من می‌توانست خیلی خوب باشد همانطور که من برای آنها مفید می‌بودم. ولی من به وجه تاکتیکی هم فکر کردم. وقتی به سبک بازی آرسنا لنگاه می‌کنید، آنها توپ را مثل لستر سریع به خط حمله منتقل نمی‌کنند. من دوست دارم پشت مدافعین بدوم و موقعیت ایجاد کنم. چیزی که من را نگران نمی‌کرد این بود که من در آرسنال بازیکن اصلی باشم."
او درباره وفاداری به لستر گفت:" بازیکنان همیشه می‌آیند و می‌روند. لستر در واقع تیمی بود که می‌خواست پس از قهرمانی اش با دستاوردهایش اتفاقات بزرگ بسازد و من هم می‌خواستم بخشی از آن باشم.از اتفاقاتی که تا به اینجا رخ داده خیلی خوشحالم. رویایم ادامه پیدا می‌کنم. رانیری پس از ماندنم در لستر به من پیام کوتاه داد. دقیقا حس مشترکی داشتیم."

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: واردی لسترسیتی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین