اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۹۷۵۱

پیام واضح ساپینتو برای کمیته انضباطی/ سرمربی استقلال بی‌خیال ماجرای سیرجان نمی‌شود

پیام واضح ساپینتو برای کمیته انضباطی  سرمربی استقلال بی‌خیال ماجرای سیرجان نمی‌شود
قهرمانی استقلال در سوپرجام با حواشی زیادی همراه بود که بیشتر آنها هم در پایان بازی اتفاق افتاد.
۱۶:۰۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱
وانانیوز|

یکی از اتفاقات مهم پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی سوپرجام و مسجل شدن قهرمانی استقلال اشکهای سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان در رختکن بود. موضوعی که بلافاصله پس از خروج اعضای تیم از رختکن به اصحاب رسانه منتقل و خبرش ظرف کمتر از چند دقیقه در فضای مجازی پیچید.

این موضوع را علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد که در رختکن سرمربی تیمش اشک ریخته و بابت قهرمانی تیمش خوشحال بوده است اما علت سرازیر شدن اشک های ساپینتو موضوعی بود که او در نشست خبری پایان بازی مطرح و آن را با خبرنگاران در میان گذاشت.

ریکاردو ساپینتو در توضیح دلیل اشک هایش گفت: «من چهار ماه گذشته شرایط خیلی سختی را تحمل کردم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتم که یکی از آنها جریمه و محرومیت من بود. محرومیت من عادلانه نبود».

مرد پرتغالی تیم استقلال این موضوع را در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار نیز عنوان کرده بود. جایی که پس از سه جلسه محرومیت فرصت یافت مقابل اصحاب رسانه بنشیند و درباره موضوع محرومیت اش از سوی کمیته انضباطی صحبت کند. ساپینتو آنجا هم گفته بود «من در جلسه کمیته انضباطی وقتی همه صحبت ها را با مسئولان انجام دادم آنها با روی خوش حرفهایم را شنیدند و اصلاً فکرش را هم نمی کردم وقتی از اتاق بیرون بیایم چنین حکم سنگینی برای من در نظر میگیرند»>

ساپینتو پس از قهرمانی با استقلال بغضش ترکید و بار دیگر این موضوع را صراحتاً عنوان کرد که به هیچ وجه از رأیی که کمیته انضباطی در رابطه با او صادر کرده راضی نیست و آن را عادلانه نمی داند.

گرچه او دو جلسه محرومیت اش را پشت سر گذاشته اما همچنان باید مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به خاطر حکم کمیته انضباطی به فدراسیون بپردازد. ضمن اینکه مبلغ این جریمه پیشتر ۴۰۰ میلیون تومان بود که با اعتراض باشگاه استقلال ۱۵۰ میلیون تومان از آن کاسته شد.

ناگفته نماند؛ هنوز مشخص نشده در اواخر دیدار گل گهر و استقلال در سیرجان در شرایطی که اعضای کادر فنی تیم میزبان به اعلام پنالتی اعتراض داشتند داور چرا به سرمربی استقلال کارت قرمز نشان داد! موضوعی که ساپینتو به همان خاطر معترض و عصبانی شد.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین