اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۹۶۰

مثل بازی با قطر و چین باشیم به مشكل می‌خوریم

سایپا در 7بازی ابتدایی لیگ برتر توقعات را برآورده نكرد و طبیعتا از حسین فركی كه دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شد، انتظار می‌رود كه تیمش نتایج بهتری در لیگ بگیرد. البته او خودش هم معتقد است كه سایپا خوب نتیجه نگرفته است، هر چند كه تاكید می‌كند نتایج لیگ برتر تا الان واقعی نبوده است.گفت وگویی را با فركی می‌خوانید...
۱۵:۰۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سایپا در 7بازی ابتدایی لیگ برتر توقعات را برآورده نكرد و طبیعتا از حسین فركی كه دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شد، انتظار می‌رود كه تیمش نتایج بهتری در لیگ بگیرد. البته او خودش هم معتقد است كه سایپا خوب نتیجه نگرفته است، هر چند كه تاكید می‌كند نتایج لیگ برتر تا الان واقعی نبوده است.گفت وگویی را با فركی می‌خوانید.
  • قبول دارید سایپا خوب امتیاز نگرفته است؟
بله، قبول دارم. ما دوست داشتیم بیشتر از این امتیاز جمع كنیم ولی شرایط خیلی از تیم‌ها در لیگ ایده‌آل نیست. جدا از پرسپولیس و تراكتورسازی، بقیه تیم‌ها به هم نزدیك هستند و نتایج هم تا الان واقعی نبوده است. خیلی از این نتایج بر اساس توانایی واقعی بازیكنان نیست و تیم‌ها اختلاف فاحشی هم با یكدیگر ندارند.
  • آینده را چطور می‌بینید؟
تیم ما در مدیریت، كادر فنی و بازیكن دچار تغییر شده و هیچ مربی‌ در كوتاه‌مدت نمی‌تواند نتیجه بگیرد. ما نیاز به زمان داریم ولی از طرفی متاسفانه وقفه‌های لیگ برتر هم تیم‌ها را دچار مشكل می‌كند.
  • مثل اینكه مدیریت باشگاه قصد جریمه بازیكنان را دارد.
من با مدیر باشگاه صحبت كردم و آقای درویش هم مثل ما از نتایج راضی نیست. با این حال اگر مدیریت سایپا قصد جریمه كردن داشته باشد، مشكلی نداریم.
  • حتی اگر كادرفنی را جریمه كند؟
ما مشكلی در این زمینه نداریم.
  • ‌آیا جام‌حذفی را جدی می‌گیرید؟
بله، ما با تیم بادران نوین تهران بازی داریم. جام‌حذفی فرصت خوبی برای هر تیمی است و می‌خواهیم گام اول را محکم برداریم.
  • به نظر شما كدام تیم مدعی اصلی قهرمانی است؟
فعلا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی كرد و این تعطیلی‌ها وضعیت تیم‌ها را تغییر می‌دهند. تا الان البته پرسپولیس و تراكتورسازی از لحاظ هماهنگی و ساختار تیمی، شرایط خوبی داشتند و این در حالی است كه دچار كمترین تغییرات در كادرفنی و بازیكن شدند. آنها فعلا گزینه‌های جدی قهرمانی هستند.
  • در مورد دو بازی تیم ملی مقابل ازبكستان و كره چه صحبتی دارید؟
بازی آسانی نداریم. در این گروه ممكن است هر اتفاقی رخ دهد و دیدید كه امارات در زمین ژاپن برنده شد. در این دو هفته سه تیم مدعی در این گروه با هم بازی دارند و كره و ازبكستان هم مدعی هستند اما تیم ملی ایران مدعی‌تر از آنهاست. ما باید از همه ابزار استفاده كنیم و نتایج خوبی در این دو بازی بگیریم.
  • اینكه تیم ملی خوب بازی نمی‌كند نگران‌كننده نیست؟
وقتی ما لیگ را نادیده می‌گیریم و به تیم ملی اهمیت زیادی می‌دهیم پس باید نتیجه‌اش را ببینیم. تیم ملی جای هماهنگ شدن است و با این بازیكنان باید بهتر بازی كنیم. به اعتقاد من اگر مثل بازی با قطر و چین باشیم، قطعا دچار مشكل می‌شویم چون دو بازی ابتدایی از لحاظ فنی راضی‌كننده نبودند. فكر می‌كنم اگر از این دو بازی 4امتیاز بگیریم خوب است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین