اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۷۳۹

هافبک سابق پرسپولیس:گل بزنم خوشحالی نمی‌كنم

قشقایی، حریف اول پرسپولیس در جام‌حذفی یک تیم شیرازی است که بازیکنی مشهور را به عنوان کاپیتان در اختیار دارد. مهدی شیری، هافبک سابق پرسپولیس، برق شیراز و استقلال در 37سالگی به عنوان کاپیتان قشقایی در لیگ دوی ایران بازی می‌کند و یکی از بازیکنان موثر این تیم محسوب می‌شود...
۱۵:۲۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| قشقایی، حریف اول پرسپولیس در جام‌حذفی یک تیم شیرازی است که بازیکنی مشهور را به عنوان کاپیتان در اختیار دارد. مهدی شیری، هافبک سابق پرسپولیس، برق شیراز و استقلال در 37سالگی به عنوان کاپیتان قشقایی در لیگ دوی ایران بازی می‌کند و یکی از بازیکنان موثر این تیم محسوب می‌شود. او که چند فصل در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت، حالا باید رودرروی تیم سابق خود قرار بگیرد. هرچند از بازیکنان آن زمان پرسپولیس دیگر کسی در ترکیب این تیم باقی نمانده اما ملاقات شیری با کریم باقری می‌تواند تجدید خاطره برای این‌دو باشد. البته شیری از نظر ظاهری بسیار تفاوت کرده و شاید اگر کسی نمی‌‌دانست که نام کاپیتان تیم قشقایی چیست به‌جا آوردن او کار بسیار سختی بود.
  • آقا مهدی مثل اینكه كمی پیر شدی.
برای فوتبال پیر شدم ولی برای زندگی جوان هستم. (با خنده)
  • ولی محاسن و موهایت سفید شده.
رنگ جوگندمی را دوست دارم و موهایم هم ارثی سفید شده است. من سفیدبخت هستم و موهایم هم سفید شده است. یك استایل جدید رو كردم تا دیگران هم نروند و موهایشان را رنگ كنند! جدا از شوخی باید بگویم كه از زندگی راضی‌ام و همه‌چیز برایم خوب پیش می‌رود.
  • پرسپولیس آخرین تیمی بود كه در لیگ برتر در آن بازی كردی؟
بله، در تیم علی دایی بازی می‌كردم و بعد از آن دیگر در لیگ برتر بازی نكردم چون حاضر نبودم به هر قیمتی بازی كنم. برخی مربیان هم كم‌لطفی كردند و من در نهایت به برق شیراز رفتم. می‌خواستیم این تیم را بالا بیاوریم كه حاشیه درست شد و من در نهایت جدا شدم. بعد از آن هم دوستم آقای نجف‌پور تیم قشقایی را تاسیس كرد كه ما تیم را از لیگ سه به لیگ دو آوردیم.
  • الان راحت فوتبال بازی می‌كنی یا در زمین مسابقه كم می‌آوری؟
الان بازیكنان بزرگ‌تر از من در لیگ برتر بازی می‌كنند. من هیچ مشكلی برای بازی ندارم.
  • قبول داری زود از فوتبال محو شدی؟
گفتم كه نخواستم به هر نحوی در لیگ برتر بازی كنم.
  • نظرت در مورد بازی با پرسپولیس چیست؟ احتمالا می‌بازید، درست است؟
نه بابا! فوتبال كه قابل پیش‌بینی نیست، شاید پرسپولیس به ما باخت. ما حریف دست‌وپا بسته‌ای نیستیم و مقابل پرسپولیس برای دفاع از حیثیت‌مان بازی می‌كنیم. طایفه قشقایی هم پشت تیم ما هستند. آنها ترك زبان و در اكثر شهرهای ایران پخش هستند. ما برای خوشحالی طایفه قشقایی باید پرسپولیس را ببریم.
  • به پرسپولیس گل بزنی خوشحالی می‌كنی؟
اصلا خوشحالی نمی‌كنم چون این تیم را دوست دارم. البته سعی می‌كنم بهترین بازی‌ام را انجام دهم.
  • امسال در لیگ برتر چه تیمی قهرمان می‌شود؟
فكر كنم پرسپولیس با اختلاف امتیاز قهرمان شود. پرسپولیس تیم خوبی دارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین