اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۵۳۱

یك مدافع می‌آید، من یك خط می‌روم جلو

حمیدرضا علی‌عسگری در این فصل توانسته عملكرد خوبی در سیاه‌جامگان داشته باشد اما در بازی با تراكتورسازی همان ابتدای بازی یك پنالتی به حریف داد...
۱۳:۴۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| حمیدرضا علی‌عسگری در این فصل توانسته عملكرد خوبی در سیاه‌جامگان داشته باشد اما در بازی با تراكتورسازی همان ابتدای بازی یك پنالتی به حریف داد. هرچند كه او در هفته‌های گذشته برای تیمش خوب كار كرده بود اما در بازی با تراكتورسازی شانس با این بازیكن و تیمش همراه نبود. علی‌عسگر كه هنوزهم در پست‌های اینستاگرام از دوران حضور در پرسپولیس یاد می‌كند، امیدوار است این تیم قهرمان شود. او در همین رابطه گفت‌وگویی با همشهری ورزشی انجام داد.
  • در بازی با تراكتورسازی داور همان ابتدا یك پنالتی برای حریف گرفت كه شما اعتقاد داشتید پنالتی نبوده، هنوزهم می‌گویید پنالتی نبوده؟
بله من هنوزهم می‌گویم پنالتی نبوده و ما دقیقا به‌خاطر همین پنالتی در بازی با تراكتور ضرر كردیم. محمد ابراهیمی، مهاجم حریف من را هل داد اما داور پنالتی گرفت و یك كارت زرد هم به میثم حسینی داد. اصلا این تصمیم درست نبود و داور نباید اعلام پنالتی می‌كرد. ما همیشه نشان دادیم در تبریز خوب كار كردیم و اگر در همان ابتدای بازی گل نمی‌خوردیم، شاید سرنوشت بازی طور دیگری رقم می‌خورد. مشخص بود که آن تصمیم برای خود داور هم مبهم بود.
  • یعنی اگر پنالتی نمی‌شد، نمی‌باختید؟
نمی‌گویم نمی‌باختیم چون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما شاید بازی طور دیگری پیش می‌رفت. درست است كه ما از لحاظ روحی و فنی افت كردیم اما در ادامه مخصوصا در نیمه دوم همه چیز پایاپای بود و مالكیت توپ را در اختیار داشتیم. نباید در این بازی شكست می‌خوردیم و روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار كردیم.
  • به فرهاد كاظمی حق می‌دهید ناراحت باشد؟
بله، آقا فرهاد خیلی به تیم كمك كرد و خیلی از بچه‌ها مثل خودم به‌خاطر او در تیم ماندند. آقای كاظمی خیلی حرص می‌خورد و ما باید دستوراتش را در زمین پیاده كنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم او را خوشحال كنیم.
  • بعد از بازی، كاظمی از عملكرد ضعیف خط دفاعی ناراحت بود.
من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم چون سرمربی تیم فرهاد کاظمی است. مطمئنا یکسری مشکلات وجود دارد که سرمربی ما در تعطیلات آنها را برطرف خواهد کرد. ما تلاش می‌کنیم تا در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشیم. در ضمن مطمئن باشید که سیاه‌جامگان در رده‌های بالای جدول قرار خواهد گرفت.
  • خودتان از اینكه در دفاع بازی می‌كنید ناراحت نیستید؟چون خصوصیات تهاجمی دارید.
من تابع دستور آقای کاظمی هستم اما او هم می‌داند که وقتی جلو بازی می‌کنم تأثیرگذاری بیشتری دارم. طبق گفته آقا فرهاد قرار است یک مدافع به تیم ما اضافه شود که اگر این اتفاق بیفتد من هم به پست اصلی‌ام برمی‌گردم.

علی‌عسگر به جای حسینی كارت گرفت
در دقیقه2 دیدار تراكتورسازی و سیاه‌جامگان زرگر، داور بازی یك پنالتی برای تیم تبریزی گرفت و یك كارت زرد هم به میثم حسینی، مدافع تیم مشهدی نشان داد اما به گفته مدافع سیاه‌جامگان كارت به اسم حمید علی‌عسگر ثبت شده و در همین رابطه حسینی گفت: «پس از خطا، داور به سمت من آمد و کارت را به من نشان داد، درحالی‌که من جای استوک ابراهیمی را روی کمرم به او نشان دادم و گفتم چطور ممکن است من او را زده باشم؟ پس از چند دقیقه و درصحنه‌ای که ما در حال حمله بودیم، آقای زرگر از کنار من رد شد و به من گفت که کارت را به اسم علی‌عسگر خواهد نوشت و اشتباه کرده است. من مطمئنم تمام ذهن داور بعد از آن صحنه درگیر بود و این نشان می‌دهد که در تصمیمی که گرفت شک داشت.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین