اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۳۶۱

چرا دروغ بگویم؟ اولویت دومم استقلال است

ارسلان مطهری، مهاجم تیم نفت تهران در دیدار برابر ماشین‌سازی زننده گل اول تیمش بود؛ دیداری كه نفتی‌های پایتخت توانستند 2 بریك پیروز شوند. مطهری در 7 بازی گذشته فقط در2 بازی توانست گل بزند كه یكی از آنها مقابل استقلال بود. آماری كه خودش هم اعتقاد دارد به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. مطهری با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت...
۱۶:۳۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| ارسلان مطهری، مهاجم تیم نفت تهران در دیدار برابر ماشین‌سازی زننده گل اول تیمش بود؛ دیداری كه نفتی‌های پایتخت توانستند 2 بریك پیروز شوند. مطهری در 7 بازی گذشته فقط در2 بازی توانست گل بزند كه یكی از آنها مقابل استقلال بود. آماری كه خودش هم اعتقاد دارد به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. مطهری با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  •    برد خیلی خوبی را مقابل ماشین‌سازی به دست آوردید. نظرت در این ارتباط چیست.
بازی خوبی بود، دو تیم خوب بازی كردند و موقعیت‌هایی داشتیم كه نتوانستیم از آنها استفاده كنیم وفقط دوتا از موقعیت‌هایمان را استفاده كردیم و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
  •    احمد صالحی داور بازی نفت و ماشین‌سازی از سوی سرمربیان دو تیم مورد انتقاد قرار گرفت. نظرت در این باره چیست؟
من مطمئنم داور یك پنالتی به نفع ما نگرفت، ولی اشتباه داوری هست و پیش می‌آید. خوشحالم كه بردیم گرچه اگر می‌باختیم هم من این حرف را می‌زدم، چراكه اصلا عادت ندارم در مورد داوری صحبت كنم، ولی باید اشتباهات داوری كمتر شود. در این 7 هفته به اذعان كارشناسان 5 پنالتی به سود تیم ما نگرفته‌اند.
  •    با روی كار آمدن مالكان جدید، طلب‌تان از تیم نفت را گرفتید؟
نه، ماهنوز طلبمان را نگرفتیم، گویا مشكلاتی بین مالكان جدید و مالكان قدیم هست كه من نمی‌توانم در این ارتباط صحبت كنم، چراكه نباید هم صحبت كنم وفقط
  •  بازی‌ام را انجام بدهم چون صحبت كردن در مورد این مسائل فقط من را به حاشیه می‌برد.
   به نظرت با ادامه این روند چه شرایطی پیش می‌آید. به هرحال به عنوان یك بازیكن حرفه‌ای باید پول قراردادتان را بگیرید.
من خودم هنوز طلب پارسالم را نگرفته‌ام، از طرفی نمی‌توانم حرفی بزنم نه اینكه نتوانم نباید حرفی بزنم.
  •    با این تفاصیل با وجود اینكه پیشنهاد داشتید در نفت ماندید.
من قرارداد داشتم و به آقای دایی هم قول داده بودم و آن تیمی كه از اروپا به من پیشنهاد داده بود، یكی هم نبود سه، چهار تیم بودند كه پیشنهاد داده بودند. من می‌توانستم به یكی از این تیم‌های اروپایی بروم، نمی‌توانم نام آنها را ببرم، ولی باشگاه به من رضایتنامه نداد و از جهتی هم چون قرارداد داشتم و به آقای دایی قول داده بودم باید به تعهد اخلاقی‌ام پایبند می‌بودم. تیم‌هایی هم كه خواهان من بودند به جای من بازیكن گرفتند و منتظرمن نمی‌مانند، این یك حقیقت است نه بازارگرمی است و نه چیز دیگری. مطابق قولی كه داده بودم به پای تعهد اخلاقی‌ام ماندم و پیش آقای دایی روز به روز می‌توانم چیزهای جدیدی یاد بگیرم و روند رو به رشد داشته باشم.
  •    تا اینجای لیگ از عملكرد خودت راضی هستی؟
تا اینجای فصل از خودم راضی نیستم، 7 بازی و دو گل زده اصلا راضی نیستم و تمام تلاشم را می‌كنم این روند را بهتر كنم چراكه من مهاجم هستم و باید گل بزنم، از مهاجم گل می‌خواهند و اگر گل نزنم زیاد اسمم در هر جمع و برنامه‌ای نخواهد بود. از دید كارشناسان و مربیان می‌گویم.
  •    درفصل نقل‌وانتقالات این بحث بود كه به تیم استقلال تهران بروید اما جای شما علی قربانی به این تیم رفت و در ابتدای فصل كه عملكرد خوبی نداشت بسیاری از هواداران گفتند ارسلان مطهری را باید جای او جذب كنیم اما الان قربانی در تركیب استقلال خوب گلزنی می‌كند. نظرت در این باره چیست؟
هواداران استقلال به من خیلی لطف دارند، من از ته قلبم استقلالی‌ام. این را همیشه گفتم، بازار گرمی هم نمی‌كنم. چه به استقلال بروم چه نروم. علی (قربانی) هم بازیكن خوبی است، او با من در تیم نفت بود و خیلی دوستش دارم اما همان‌طور كه گفتم هواداران استقلال به من خیلی لطف داشتند. من این لطف‌شان را هیچ‌گاه فراموش نمی‌كنم و تمام تلاشم را می‌كنم كه بهترین باشم چراكه استقلال جای بهترین است.
  •    ممكن است یك روز در بهترین شرایط به استقلال بپیوندی ؟
دقیقا، من با افتخار به استقلال می‌روم اگر پیشنهاد شود و اینكه تمام تلاشم را می‌كنم تا بهترین عملكرد را داشته باشم و به بهترین شكل لژیونر شوم، نه اینكه به هر قیمتی بخواهم لژیونر شوم و بخواهم به تیم‌هایی بروم كه اصلا جای پیشرفت نداشته باشم. اولویت اولم لژیونر شدن است، اولویت دوم بله استقلال است چرا دروغ بگویم؟!
  •    هدفی كه امسال دنبال می‌كنید چیست؟
اینكه اول به تیمم كمك كنم و جواب اعتماد آقای دایی را بدهم، چراكه این یك افتخار است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین