اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۳۰۷

ادعای بازیکن سابق پرسپولیس: پرسپولیسی ها خانواده نوروزی را اذیت کردند!

هافبک اسبق پرسپولیس گفت: خانواده هادی نوروزی از اینکه قراراست این تیم در اولین سالگرد درگذشت این بازیکن فقید، بازی کنند آزرده خاطر و ناراحت هستند.
۱۳:۲۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا خالقی فر در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت تیم گسترش فولاد اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما از لحاظ فوتبالی روز به روز بهتر می شود و همانگونه که می بینید فقط بدشانسی باعث شده که نتایج دلخواه را کسب نکنیم. با این حال نباید نگران بود چرا که این تیم می تواند خیلی زود روی دور برد بیفتد.

وی درباره آخرین شرایط خودش خاطرنشان کرد: من هم به تازگی به تیم ملحق شده ام. از لحاظ بدنی تقریبا روی فرم هستم اما این تعطیلات باعث می شود با تیم بیشتر همانگ شوم. مطمئن باشید اینجا، جای گسترش نیست و به زودی تیم ما به رتبه های بالا راه پیدا می کند چرا که هم کادر فنی بادرایتی داریم و هم بازیکنان خوبی در تیم هستند.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره همزمان شدن بازی سرخپوشان تهرانی در جام حذفی با سالروز فوت هادی نوروزی اذعان داشت: واقعا از این اتفاق متاسفم. هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس بوده است و نمی دانم چرا می خواهند در روز اولین سالگرد فوتش بازی برگزار کنند. من با خانواده هادی در تماس هستم. آنها از اینکه قرار است روز نه مهرماه پرسپولیس بازی کند؛ بسیار ناراحت و دلگیر هستند و انتظار داشتند مسئولان باشگاه برای تغییر زمان این بازی در جام حذفی اقدام کنند.

خالقی فر در پایان گفت: متاسفانه توجه به خانواده هادی نوروزی روز به روز کمرنگ تر می شود و این اصلا خوب نیست. خانواده هادی از این رفتارها آزرده خاطر هستند. امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیمی اتخاذ کنند تا روز بازی شان در جام حذفی تغییر کند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین