اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۷۵

حمایت مهاجم ایرانی از جانشین 23 ساله خود

مهاجم ایرانی هیرنوین پس از به ثمر رسیدن دو گل در بازی جام حذفی توسط بازیکن جانشینش اعلام کرد که به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد و پیروزی تیم برایش مهم است.
۱۳:۵۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| هیرنفین امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر هلند میهمان دن هاگ خواهد بود تا همچنان به روند رو به رشد و بردهای خود در این فصل ادامه دهد. این تیم چند روز قبل در مرحله دوم جام جذفی هلند با نتیجه پرگل پنج بر یک به پیروزی رسید و هنک ورمان، مهاجم ۲۳ ساله که از دقیقه ۷۲ به جای قوچان نژاد وارد زمین شده بود دو گل به ثمر رساند تا نشان دهد رقیب و جانشین خوبی برای مهاجم ایرانی است گرچه رضا قوچان‌نژاد با ابراز خوشحالی از گلزنی جانشین خود اعلام کرد حسادتی نسبت به این موضوع ندارد.


سایت باشگاه هیرنفین در آستانه بازی با دن هاگ با انتشار مصاحبه ای کوتاه از قول مهاجم ایرانی نوشت:« به طور مطلق می‌گویم هیچ حسادتی به خاطر گلزنی ورمان ندارم چون بازیکن حسودی نیستم. ما راه طولانی در این فصل پیش رو داریم و در بعضی بازی‌ها من گل می‌زنم و گاهی هم ورمان یا بازیکن دیگری این کار را انجام می‌دهد. در شرایط فعلی مهم نیست چه بازیکنی گل می‌زند مساله مهم این است که با احساس خوبی به مصاف تیم دن هاگ برویم و همچنان برای شادی طرفداران مان تلاش کنیم».

 


نکته جالب این که گروه فیلمبرداری باشگاه هیرنفین با حضور در جلسه تمرینی مصاحبه ای مفصل از سرمربی و رضا قوچان نژاد به عنوان ستاره اصلی تیم به صورت تصویری گرفتند و فیلم مصاحبه را روی خروجی سایت و همچنین شبکه های اجتماعی منتشر کردند که صحبت های گوچی با استقبال گسترده طرفداران هیرنفین مواجه شد.


گوچی در بخشی از مصاحبه خود پیرامون بازی امروز با دن هاگ گفت: «دن هاگ در خانه با حمایت هوادارانش بازی می‌کند و نبرد سختی پیش رو داریم. این بازی در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود که برای تیم میزبان بهتر است، البته این تیم چهارشنبه گذشته در جام حذفی یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای را پشت سر گذاشت و زمان زیادی برای بازیابی خود نداشت. به هر حال ما باید این اطمینان را داشته باشیم که همانند دیدارهای قبلی به مصاف دن هاگ می‌رویم و من هم منتظر یک بازی با اعتماد به نفس کامل هستم».

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین