اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۰۱

سرمربی پاراگوئه: مردم پاراگوئه به ما افتخار می‌کنند

سرمربی تیم ملی پاراگوئه گفت با وجود شکست سنگین شاگردانش برابر آرژانتین در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا، به آنها افتخار می‌کند.
۱۰:۵۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رامون دیاس در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر آرژانتین در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا که با شکست 6 بر یک قرمزوسفیدپوشان آمریکای جنوبی خاتمه یافت، اظهار داشت: ما در تمام طول رقابت‌ها به دنبال کسب نتیجه بودیم، اما این تازه ابتدای فرآیندی است که ما آغاز کرده‌ایم. پاراگوئه هنوز کارهای فراوانی دارد که باید انجام دهد. تیم من از خودگذشته و سختکوش نشان داد و به همین دلیل به آن می‌بالم. نتیجه‌ای که رقم خورد شاید جالب نباشد، اما مردم پاراگوئه به تیم ملی کشورشان افتخار می‌کنند. این شکست به ما برای پیشرفت کمک می‌کند. باید عملکردمان در کوپا آمه‌ریکا را تحلیل کنیم هرچند من در کل از عملکرد تیمم در این تورنمنت راضی‌ام.

دیاس ادامه داد: این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا برای همه تجربه‌ای فوق‌العاده بود. تمام تیم‌های شرکت‌کننده نشان دادند که پیشرفت کرده‌اند و این یعنی که یک جدال بزرگ دیگر میان آنها در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 شکل خواهد گرفت. امروز حریف ما کلاس کاری و پتانسیل خود را نشان داد. من از همین حالا به بازی رده‌بندی برابر پرو فکر می‌کنم. می‌خواهیم بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم تا عنوان سوم رقابت‌ها را به دست آوریم. از همه هواداران تشکر می‌کنم.

یکی از دلایل سخت شدن کار برای پاراگوئه‌ای‌ها در مصاف با آرژانتین مصدومیت دو بازیکن کلیدی‌شان، درلیس گونزالس و روکه سانتا کروز در 30 دقیقه ابتدایی بازی بود.

دیاس با ابراز نگرانی از احتمال نرسیدن درلیس به بازی رده‌بندی اذعان داشت: درلیس گومس یکی از مهمترین بازیکنانی است که ما داریم. پزشک تیم، ما را در جریان شدت مصدومیت او گذاشته است.

دیدار رده‌بندی کوپا آمه‌ریکا ساعت 4 بامداد 13 تیر برگزار می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین