اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۹۴۷

ابراهیمی: تا جا افتادیم لیگ تعطیل شد

ابوالفضل ابراهیمی هافبک تیم پیکان معتقد است که پیروزی برابر تیم استقلال خوزستان حق این تیم بوده است.
۱۹:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| ابوالفضل ابراهیمی هافبک تیم پیکان در مورد دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان که با برتری 3 بر 2 پیکان همراه شد و این تیم موفق شد اولین پیروزی خود را کسب کند گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما می دانستیم که بازی سختی در خوزستان خواهیم داشت. ولی ما به این سه امتیاز برای بالا کشیدن تیم خود به بالای جدول نیاز داشتیم. نیمه اول بازی پایاپایی بود ولی نیمه دوم با تعویض های خوبی که داشتیم توانستیم با دو گل پیش بیافتیم ولی بچه ها فکر کردند که این پایان کار است و دو گل در دقایقی انتهای بازی دریافت کردیم ولی بچه ها جلو آمدند و موفق شدیم در یک بازی که حق ما پیروزی بود سه امتیاز اول خود را کسب کنیم.


ابراهیمی در مورد صحنه گل دوم که تیم پیکان اعتقاد داشت بازی جوانمردانه توسط بازیکنان استقلال خوزستان رعایت نشده ادامه داد: در این صحنه رحمان احمدی روی زمین افتاده بود و بچه های ما توپ را به اوت زدند و انتظار داشتیم که استقلالی ها توپ را به ما بدهند ولی اینکار را نکردند و ما گل خوردیم. اگر اینطور باشد دیگر کسی بازی جوانمردانه را رعایت نمی کند.


وی در مورد مهاجم نیجریه ای این تیم گادوین منشا که موفق شد دو گل را هم به ثمر برساند ادامه داد: منشا در 4 بازی قبلی هم خیلی خوب کار کرده بود و ما بدشانس بودیم که نمی توانستیم گل بزنیم ولی در این بازی 2 گل خوب را برای ما به ثمر رساند.


هافبک تیم پیکان در مورد بازی بعدی این تیم گفت: ما از فردا تمرینات خود را آغاز می کنیم و باید در بازی حذفی به مصاف هف سمنان برویم. از این تیم شناختی نداریم و باید ببینیم برنامه مربی های ما برای این بازی چیست و با آنالیز به مصاف آن‌ها برویم.


کاپیتان تیم پیکان در مورد تعطیلات لیگ و اینکه این تعطیلات چقدر در بی کیفیت شدن بازی ها تاثیر دارد افزود: تعطیلات لیگ بی شک به کیفیت بازی ها لطمه زده است. این روند باعث شده مردم عامل بی کیفیتی لیگ را بازیکنان و تیم ها بدانند ولی در واقع این تعطیلات است که اجازه شکل گیری بازی های خوب را نمی دهد. شما ببینید در همین هفته آخر چقدر بازی ها جذاب و دیدنی و پرگل شده بود. در کشورهای دیگر تیم ها هر 4 روز یکبار بازی می کنند ولی در ایران تا می خواهیم جا بیافتیم لیگ تعطیل می شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین