اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۹۱۱۳

آشوبی: آمار گلزنی در هفته اول لیگ برتر وحشتناک بود/ زحمات تیم‌ها بدون VAR از بین می‌رود

آشوبی: آمار گلزنی در هفته اول لیگ برتر وحشتناک بود  زحمات تیم‌ها بدون VAR از بین می‌رود
کارشناس فوتبال گفت: نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال نشان می دهد که آمار گلزنی ضعیف است.
۱۶:۴۰ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
وانانیوز|

فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در هفته اول لیگ برتر فوتبال به غیر از ۲ بازی به آمار وحشتناکی از فقر گل می‌رسیم. ما در بخش گلزنی باید کار کنیم.  در مجموع ۶ بازی و ۶ گل زده نشان می‌دهد که آمار ضعیفی است.

آشوبی درباره تساوی تیم پرسپولیس برابر تیم ذوب آهن گفت: تغییرات زیاد بازیکنان در پرسپولیس به درستی انجام شده و باید نسبت به این تیم صبورتر باشیم.  

تیم پرسپولیس نفرات خوبی در اختیار دارد 

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره اینکه آیا لفظ تیم کهکشانی برای پرسپولیس درست است، گفت: تیم پرسپولیس نفرات خوبی در اختیار دارد و یک حقیقت است و صرفا  این موضوع مربوط به سرخپوشان نمی‌شود. تیم‌هایی همانند  سپاهان، استقلال، گل گهر و فولاد پرمهره هستند و ضمن اینکه تیم مس رفسنجان هم نباید از یاد ببریم که با یک ثبات دوست داشتنی و مدل بازی جذاب بیشتر از این تیم خواهیم شنید.

متاسفانه نتیجه گرایی در گروه های سنی رخنه کرده است 

آشوبی درباره حضورش در آکادمی پرسپولیس گفت: ما واقعا بازیکنان مستعد و باکیفیتی در اختیار داریم و همه این بازیکنان هر کدام ویژگی‌های متمایز و قوی در ارتباط با کار و کیفیت خودشان دارند. منتهی اگر قرار باشد که ما فضا را تغییر بدهیم باید نگاه ویژه تری داشته باشیم. متاسفانه نتیجه گرایی حتی در این گروه‌های سنی هم رخنه کرده است و این موضوع  انرژی خوبی هم همراه خود به بازیکنان انتقال نخواهد داد. ما نیازمند صبر در این گروه سنی هستیم. همین طور آموزش‌های مختلف را باید به این گروه سنی یاد بدهیم تا به خوبی رشد کنند. آموزش فراگیر و مستمر مسیر رشد این بازیکنان را سریعتر و قوی‌تر خواهد کرد.

نباید تیم ها را از در اختیار داشتن VAR  محروم کنیم 

کارشناس فوتبال درباره اینکه اعتراض‌ها به داوری در هفته اول لیگ برتر فوتبال زیاد بود، گفت: حقیقت محض است که چندین چشم می‌توانند از ۲ چشم بهتر عمل کنند و واقعا باعث تاسف است چرا که زحمات زیادی بر باد می‌رود. فوتبال دنیا به این نتیجه رسیده که با کمک VAR درصد اشتباه سهوی و احتمالی گروه داوری را کم کند. اتفاق خوبی نیست که ما خودمان را از این تکنولوژی به روز و کمک کننده به داوران، تیم‌ها و بازیکنان محروم کنیم. امیدوارم این اتفاق در فوتبال ما سریعتر رقم بخورد و اشکالات کمتری در داوری‌ها  ببینیم  تا شاهد جذابیت بیشتری در بازی‌ها باشیم.   

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین