اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۸۹۹

با حواس جمع فیرپلی کنید!

پیکان پس از هفته‌های متوالی بالاخره توانست یک برد شیرین را مقابل استقلال‌خوزستانی‌ها دشت کند.
۱۶:۳۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی آقاخان در خصوص بازی مقابل استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول مسابقه با استقلال‌خوزستان هم از لحاظ آب‌وهوایی، هم از لحاظ رطوبت و دمای بالای اهواز بازی کردن برایمان کمی سخت شد. پس از 30 دقیقه ابتدایی توانستیم تسلط لازم را روی بازی داشته باشیم و بازی خوبی از خودمان ارائه بدهیم. خدا را شکر 3 امتیاز را بعد از هفته‌هایی که مقابل حریفانمان در ابتدای بازی جلو بودیم و در نهایت نتیجه را با تساوی به پایان می‌رسید را کسب کنیم و به حقمان دست پیدا کردیم. اگرچه در پایان نتیجه 2 ـ صفر ما 2 ـ 2 شد و خوشبختانه در دقایق پایانی با گلی که آقای صادقی به ثمر رساندند توانستیم پیروز میدان باشیم و دست پر از اهواز برگردیم.


وی در ادامه درباره اینکه چرا در دقایق پایانی به گل رسیدند خاطرنشان کرد: استراتژی و برنامه‌ای که کادرفنی پس از تماشای فیلم بازی‌های استقلال‌خوزستان در جلسات آنالیز داشتند این بود که خوزستانی‌ها در دقایق پایانی آشفته‌تر از دقایق ابتدایی عمل می‌‌کنند و در همان زمان به آنها گل بزنیم که خب در این کار تاکتیکی موفق ظاهر شدیم. دقیقا همین مساله به وجود آمد و ما توانستیم با برنامه‌ای که از قبل داشتیم به گل دست پیدا کنیم.


او گل دوم حریف را با توجه به تصور آنها که بازیکنان حریف فیرپلی می‌کنند اینطور توضیح می‌دهد: 2 ـ 1 که جلو بودیم آقای احمدی مصدوم شد و توپ را بیرون زدیم و به هوای فیرپلی به سمت توپ نرفتیم گرچه در آن زمان باید حواسمان را بیشتر جمع می‌کردیم و به خاطر می‌آوردیم حریف عقب است و می‌خواهد گل‌های خورده‌اش را جبران کند که متاسفانه توپ را رها کردیم و آنها توانستند از این موضوع به نفع خودشان استفاده کنند و گل دوم را وارد دروازه ما کنند.


مهاجم پیکان در خصوص گلزنی صادقی در دقیقه پایانی و بهترین فرصتی که برایشان ایجاد شد را اینطور توصیف کرد: در ادامه بازی هاراپاتیان در میانه زمین توپی را برای من ارسال کرد که همان موقع بازیکن حریف توپ من را به اوت فرستاد. برای دریافت اوت رفتم که آقای جلالی از کنار زمین گفتند اوت بلند بنداز چون آخرین فرصتمان بود که اوت بلندی برای امیرحسین صادقی فرستادم و او هم با ضربه سر توانست به خوب دروازه حریف را باز کند. در دقایق پایانی زمانی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم و این تنها فرصتی بود که می‌توانستیم از آن استفاده کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: آقاخان پیکان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین