اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۸۹۷

تصویر عتیقه از کارشناس مشهور تلویزیون (عکس)

امیر حاج رضایی کارشناس ثابت برنامه های تلویزیونی سابقه ای طولانی در فوتبال ایران دارد .
۱۶:۳۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| حاج رضایی در تیم کیان از 17 سالگی بازی کرد وتا سال 53 در فوتبال فعال بود ودر تیم برق در کنار ناصر ابراهیمی ومرحوم یونس شکوری ومحسن حاج نصر الله فوتبالش را ادامه داد وبا دوره ای کوتاه حضور در راه آهن و تیم ماشین سازی تبریز به خواسته علی کاظمی فوتبالش را تمام کرد .


حاج رضایی در سال 60 زمانی که تنها 35 سال داشت سرمربی تیم جوانان ایران شد.تیمی که تا نیمه نهایی بالا آمد اما به خاطر بازی نکردن با عراق 5 سال از حضور در آسیا محروم شد.قلعه نویی،محرمی،عاشوری،مهدی فنونی زاده ،شهید رضایی مجد و... بازیکنان این تیم بودند .

 


امیر حاج رضایی سپس سرمربی تیم سعد آباد شد واین تیم را در جام حذفی 1362 قهرمان تهران کرد ودر سال 67 هم تیم تهران الف را قهرمان لیگ استانی قدس ساخت.حاج رضایی که همواره در کنار مهدی اربابی فعالیت میکرد برای اولین بار در سال 72 از او جداشد واین زمانی بود که همراه با ناصر ابراهیمی وپرویز کماسی ومحمد مایلی کهن به  کادر فنی تیم ملی پیوست .


از آن به بعد حضور در تیم های بانک تجارت واکباتان وبه عنوان سرمربی ادامه دهنده دوران حضور او در فوتبال بود ولی عمده نقش او در فوتبال دهه 80 و90 همین فعالیتش یه عنوان یک کارشناس بوده است.


در این تصویر امیر حاج رضایی را در لیگ اول تخت جمشید در لباس  برق میبینید زمانی که شاگرد ناصر ابراهیمی بود .

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین