اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۸۷۲

دلم برای کمالوند سوخت

هافبک برزیلی تیم گسترش فولاد قول می‌دهد شرایط تیمش بهبود پیدا کند.
۱۴:۴۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مگنو باتیستا در گفت و گویی درباره ناکامی‌های اخیر گسترش فولاد، شرایط سختی که فراز کمالوند تجربه می‌کند، فرصت‌های از دست رفته و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


در گلزنی ناکام هستیم
تیم ما در بازی با فولاد عملکرد خیلی خوبی داشت. با اینکه فولاد حریف قدرتمندی بود و محکم بازی می‌کرد اما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. بازی خوب برابر فولاد اما برای ما فایده‌ای نداشت و مثل بازی‌های قبل در گلزنی ناکام ماندیم و دو امتیاز خانگی دیگر را از دست دادیم.


جبران می‌کنیم
شرایطی که برای تیم ما پیش آمده،‌طبیعی نیست. ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم اما نتیجه نمی‌گیریم. البته بزرگترین تیم‌های دنیا هم ممکن است با چنین شرایطی مواجه شوند اما به هر حال باید شرایط را بهبود بخشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم. شک ندارم اوضاع اینطور نمی‌ماند و همه چیز را جبران می‌کنیم.


دلم برای کمالوند سوخت
بعد از بازی با فولاد خوزستان فراز کمالوند خیلی عصبانی بود. او اما هیچ چیز به بازیکنان نگفت. فقط در رختکن نشست و سکوت کرد. دلم برای کمالوند سوخت؛ او مربی بزرگی است و زحمات زیادی کشیده است. باید نتیجه بگیریم و او را خوشحال کنیم. قطعا جایگاه واقعی گسترش فولاداینجای جدول نیست و باید در جدول صعود کنیم.


باید نقاط ضعف خود را پوشش دهیم
تعطیلی لیگ برتر فرصت مناسبی برای ما است تا بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و روی نقاط قوت کار می‌کنیم. در این تعطیلات همه کار خواهیم کرد تا در سایر بازی‌های لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین