اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۴۵۴

شیرازه سیاه‌جامگان بعد از گل زود هنگام از هم پاشید

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید مشکلات مالی داشته باشد و باید دغدغه بازیکنان برطرف شود.
۱۶:۳۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی کیانی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان، گفت: خدا کمک کرد و توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. سیاه‌جامگان تیم خیلی خوبی بود. خدا کمک کرد و توانستیم در دقایق اول گلزنی کنیم. بعد از گل شیرازه حریف بهم ریخت و توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم. مهم کسب سه امتیاز بود.

وی در مورد کسب 7 امتیاز در سه بازی اخیر، افزود: برنامه ریزی خوب و دقیقی داشتیم. تیم در تعطیلات به بهترین شکل کار کرد هرچند که این تعطیلات در کل به تیم ضربه می‌زند. امیدوارم بتوانیم این عملکرد خوب را داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد تعطیلات مجدد لیگ، خاطرنشان کرد:‌ این تعطیلات برای فوتبال ایران خوب نیست و کیفیت بازی‌ها را پائین می‌آورد. در کل امیدوارم تیم ملی موفق باشد و نتایج خوبی بگیرد.

کیانی در مورد گلزنی‌اش در دیدار مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا کمک کرد و حاصل تلاش بازیکنان را به گل تبدیل کردم. این گل را به امیر علی، نوجوان هوادار تراکتورسازی که اخیرا از دنیا رفته تقدیم می‌کنم و امیدوارم روحش شاد شود.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود این آخرین بازی تراکتورسازی در لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی بود، تصیرح کرد:‌ فکر نکنم ورزشگاه‌ یادگار به این زودی‌ها آماده شود. امیدوارم هر چه زودتر این زمین آماده استفاده شود و بتوانیم با برگزاری مسابقات در این زمین هواداران پر شور تیم را در ورزشگاه ببینیم.

کیانی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی مشکل دارد و امیر قلعه نویی هم در دو نشست اخیر به این مسئله اشاره کرده است، گفت:‌ تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید دغدغه مالی داشته باشد. تیم بسیار خوبی هستیم و همه باید کمک کنند تا شرایط خوبی حاکم شود. نباید تیم به حاشیه برود چرا که واقعا حیف است. اکنون وضعیت خوبی داریم و باید به بازیکنان روحیه داد چرا که اعضای تیم سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم مشکلات مالی حل شود تا تیم دغدغه نداشته باشد و بدون مشکل در راستای رسیدن به موفقیت قدم برداریم.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین