اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۴۲۴

مرد روزهای سخت هستیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان نوین، گفت: کسب برد و باخت برایمان مقابل استقلال فرقی نمی‌کند و می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم.
۱۴:۳۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود باقری در گفت‌وگویی، در مورد شرایط ملوان نوین و رویارویی این تیم در جام حذفی مقابل استقلال عنوان کرد: راهمان را ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم مقابل استقلال فوتبال خوبی بازی کنیم. برد و باخت در این مسابقه برایمان فرقی ندارد.

وی در مورد انگیزه تیمش از حضور در جام حذفی، افزود: تیم خوب و توانایی هستیم که می‌توانیم در ادامه راهمان به موفقیت برسیم. در طول هفته با تیم‌های قوی بازی دوستانه می‌کنیم و آنها اغلب مقابل ما مشکل دارند این بازی انگیزه خوبی برای بازیکنان تیم است.

سرمربی ملوان نوین در رابطه با شرایط استقلال، عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و  همیشه نام بزرگی در فوتبال ایران داشته است آنها امسال نماینده فوتبال ایران در آسیا هم هستند. هر تیمی که بتواند مقابل استقلال فوتبال قابل قبولی ارائه دهد نشان از قدرتش دارد. این بازی برای ما انگیزه‌ بسیار زیادی به وجود می‌آورد و افتخار است که با استقلال بازی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال مقابل ذوب آهن به اولین پیروزی خود در فصل جاری رسید و آیا این مسئله کار تیمش را سخت نخواهد کرد،  گفت: مرد روزهای سخت هستیم و همیشه مقابل تیم‌های قوی بهتر بازی می‌کنیم بازیکنانمان توانایی زیادی دارند و می‌توانند موفق شوند. همانطور که گفتم در طول هفته با تیم‌های قوی بازی می‌کنیم و در اکثر این مسابقات عملکرد خوبی داریم.

باقری در پایان در رابطه با اینکه آیا می‌توانند استقلال را شکست دهند، عنوان کرد: بازی خودمان را می‌کنیم. بچه‌های انزلی همیشه نشان دادند مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین