اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۳

منصوریان: در بازی با ذوب آهن به هیچ وجه خوب نبودیم

سرمربی نفت تهران گفت: در بازی با ذوب آهن به هیچ وجه خوب نبودیم هر چند که از این دیدار برای حضور موفق در فینال جام حذفی درس گرفتیم.
۱۸:۳۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا منصوریان در مورد اینکه چرا بازیکنان لژیونری از جمله داوری و مهرداد بیت‌آشوری دیگر به تیم ملی دعوت نشده‌اند، گفت: هر بازیکنی مانند دژاگه یا قوچان‌نژاد که حتی برخی از آنها در کشورهایی که زندگی می‌کردند شانس حضور در تیم‌های ملی این کشورها را داشتند، حاضر شوند زیر پرچم ایران برای تیم ملی بازی کنند این موضوع قابل احترام است اما آنها هم مثل بازیکنان داخلی هستند و هر بازیکنی را که کادر فنی صلاح بداند به تیم ملی دعوت می‌کند و خارجی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به موقع به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: آنها هم مثل بازیکنان داخلی هستند. به طور مثال بازیکنان نفت هم دوست دارند هر هفته به تیم ملی دعوت شوند و فکر نمی‌کنم فرقی بین آن دسته از بازیکنان و بازیکنان داخلی وجود داشته باشد ضمن اینکه برای کادر فنی تیم ملی هم فرقی نمی‌کند و حتی اگر بازیکنی مثل دژاگه یا قوچان‌‌نژاد نیز شرایط مناسبی نداشته باشند مطمئنا به تیم ملی دعوت نخواهند شد.

منصوریان در مورد عدم حضور داوری در درون دروازه تیم ملی در جام جهانی گفت: در هر صورت این تشخیص کادر فنی تیم ملی بود که او در جام جهانی گلری نکند. ضمن اینکه بعد از آن هم فضا برای دروازه‌بانی بیرانوند باز شد و او خودش را به خوبی نشان داد. آنها به هر حال لیاقت حضور تیم ملی را داشته اند و نمی‌توان گفت که سطح کیفی‌شان پایین‌تر از بازیکنان داخلی بوده است.

سرمربی نفت در خصوص این اظهار نظر جلالی که نفتی‌ها با کمک تکنولوژی توانسته‌اند در لیگ پیشرفت کنند، گفت: ابتدا از استاد عزیزم تشکر می‌کنم و سپس باید عنوان کنم که فضای بدنسازی تیم خودمان مثل تیم ملی کرده‌ایم و مدام بازیکنان را مانیتور می‌کنیم. به طور مثال می‌دانستیم در بازی با ذوب آهن بدن بازیکنان رو به افت است اما باید فوتبال تحت فشاری را انجام می‌دادیم. سیستم بدنسازی و جی‌پی‌اس تیم ملی در نفت هم اجرا می‌شود و از باشگاه‌ها خواهش می ‌کنم تا آنها نیز به این کار روی بیاورند چرا که هم مفید است و هم هزینه زیادی ندارد.

وی در مورد دلایل افت نفت گفت: در ۲۶ روز ۶ بازی انجام دادیم و شب گذشته وقتی لیگ‌های معتبر دنیا را سرچ کردم دیدم که این تعداد بازی فقط در لیگ‌ها انجام می‌شود با این حال سعی می‌کنیم با برنامه‌های سازمان لیگ خودمان را تطبیق دهیم.

منصوریان گفت:‌طبیعی بود بعد از بازی با الشباب که یک سفر ۵ قسمته بود تا این حد در کیفیت‌مان تأثیر گذاشته و افت کنیم و در دوران افت‌مان خوردیم به دوران اوج ذوب آهن و باید اعتراف کنیم که در این بازی به هیچ وجه خوب نبودیم هر چند که از این دیدار برای حضور موفق در فینال جام حذفی درس گرفتیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین