اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۲۷۶

روی 3 توپ بی‌ارزش مقابل پیکان گل دریافت کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،‌ گفت: ابتدا از هوادارنمان و مردم خوب خوزستان عذرخواهی می‌کنم. این عذرخواهی از طرف بازیکنانی هست که باعث شکست تیم شدند.
۲۱:۲۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از شکست سه بر دو استقلال خوزستان مقابل پیکان گفت: ابتدا از هوادارنمان و مردم خوب خوزستان عذرخواهی می‌کنم. این عذرخواهی از طرف بازیکنانی هست که باعث شکست تیم شدند. شکل بازی پیکان را آنالیز کردیم اما بازیکنان تیم میدان فوتبال را با تنیس فوتبال اشتباه گرفتند از مردم عذرخواهی می‌کنم و تیم خوبی در روزهای آینده خواهیم شد.

وی افزود: از روز اول که جمع شدیم به بازیکنان گفتم باید در فصل جاری مثل سال قبل با انگیزه بازی کنند. در قسمت جلو این شرایط را داریم اما در بخش دفاع این وضعیت را در تیم نمی‌بینم. یک مقدار در پوست بازیکنان باد رفته و اشتباه من بود که شکست را از روز اول بر عهده گرفتم. این بازیکنان قدر خودشان را نمی‌دانند حرفه‌ای فکر نمی‌کنند امیدوارم کسانی که امروز باعث باخت تیم شدند از این بازی درس عبرت بگیرند.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: وقتی ایجاد موقعیت می‌کنیم و گل می‌زنیم نباید روی سه توپ بی ارزش گل دریافت کنیم. تنها راه این مسئله این است که فکر بازیکنان تیم را تغییر دهم و این انگیزه را روی بازیکنان ذخیره به وجود بیاورم که آنها جایگزین بازیکنانی شوند که بد عمل می‌کنند. هر بازیکنی که لیاقتش را ثابت نکند روی نیمکت می‌نشیند.

پورموسوی‌ یادآور شد: ضعفی که بازیکنان تیم دارند با تمرین برطرف نمی‌شود بازیکن باید بداند که با یک تنه روی زمین نیافتد. فوتبال برخورد و درگیری دارد. باید با قدرت بازی کنیم و آنقدر قوی باشیم که حریف جرات نکند به ما نزدیک شود امیدوارم بازیکنان ذخیره جلو بیایند و جانشین خوبی برای بازیکنان باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین