اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۱۵۵

درخشش انصاریفرد و شجاعی در فرودگاه آتن

ستاره های ایرانی تیم پانیونیوس که این روزها در ترکیب تیم خود می درخشند، به پناهندگان حاضر در کمپ آتن کمک کردند.
۱۷:۲۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| کریم انصاریفرد و مسعود شجاعی که در دو هفته گذشته از لیگ برتر یونان موفق به درخشش در ترکیب تیم خود شده اند، با کمک 2500 یورویی خود به پناهندگان حاضر در کمپ فرودگاه آتن خبرساز شدند.


رادیو ورزش یونان در این ارتباط خبر داد: انصاری‌فرد و شجاعی با درخشش در دو بازی ابتدایی فصل جدید سوپر لیگ یونان در میان مهره‌های مهم و اصلی پانیونیوس قرار گرفتند. این دو بازیکن ایرانی هم در زمین بازی و هم بیرون از آن می‌خواهند بدرخشند.دو ستاره ایرانی پانیونیوس در اقدامی انسان دوستانه به سوپر مارکتی رفتند تا با خرید اقلام غذایی به ارزش 2500 یورو میان پناهندگان خارجی مستقر در محل قدیمی فرودگاه آتن توزیع کنند.


پس از حضور کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی در میان پناهندگان جهت توزیع اقلام غذایی خریداری شده اتفاق جالب دیگری رخ داد. بچه‌های کوچکی که متوجه شده بودند دو بازیکن تیم پانیونیوس را از نزدیک می‌بینند انصاری‌فرد و شجاعی را احاطه کردند. این دو ملی‌پوش ایرانی نیز بچه‌ها را به نزدیک‌ترین فروشگاه بردند تا هر چه که می‌خواهند برای خود تهیه کنند. فاکتور خرید آنها 750 یورو شد که انصاری‌فرد و شجاعی آن را پرداخت کردند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: انصاری فرد شجاعی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین