اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۰۸۰

انتقاد درودگر از تاج: به وعده‌ات عمل کن

رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: تعطیلی 8 ماه لیگ برتر فوتسال منفعت طلبانه بود.
۱۵:۰۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| صادق درودگر در گفت و گویی در مورد نتایج تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی گفت: بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال زحمت خود را کشیدند اما نتایجی که در این رقابت ها کسب کردیم تا امروز مطلوب نبوده است. ناظم الشریعه به عنوان سرمربی و علی صانعی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال بهترین نفرات فوتسال ایران نیستند اما قطعا در نتایج نه چندان درخشان تیم ملی فوتسال در جام جهانی فقط آنها نباید پاسخگو باشند زیرا این افراد تمام تلاش خود را کردند.

وی ادامه داد: آقایان افتخاری و ترابیان در این مورد باید پاسخگو باشند زیرا لیگ فوتسال 8 ماه تعطیل و این مساله باعث دوری بازیکنان از شرایط مسابقه شد. بازیکنان از نظر روحی و روانی به هیچ عنوان در شرایط حضور در جام جهانی فوتسال نبودند.برنامه ریزی فدراسیون برای حضور قدرتمندانه تیم ملی در جام جهانی فوتسال مطلوب نبود.

رئیس اسبق کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال با اشاره به وعده های انتخاباتی مهدی تاج گفت: ایشان قبل از رئیس شدن اعلام کردند که 4 سازمان در فوتبال ایجاد می کنند یکی از این سازمان ها ، سازمان فوتسال و فوتبال ساحلی بود. مهدی تاج آدم با برنامه ای است و باید این وعده اش را محقق کند. از همین الان باید برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی بعدی برنامه داشته باشیم. زیرا ما شانس کمی برای پیروزی مقابل برزیل داریم و از حالا باید به فکر آینده بود.

درودگر با اشاره تعطیلی 8 ماه لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: تعطیلی لیگ فوتسال منفعت طلبانه بود و اکنون آسیب ناشی از این تعطیلی منفعت طلبانه را در جام جهانی دیدیم. نهال فوتسال در حال بارور شدن بود اما رسیدگی کم در سال های اخیر باعث شد که شرایط فوتسال دیگر مثل گذشته مطلوب و ایده آل نباشد.

وی ادامه داد: در گذشته ای نه چندان دور فوتسال پخش مستقیم از شبکه سه داشت و به همین دلیل بخش خصوصی تمایل زیادی به تیمداری در رشته فوتسال نشاند داد و 14 تیم خصوصی در لیگ برتر فوتسال داشتیم. در حال حاضر هم می توان بخش خصوصی را مثل گذشته به حضور در فوتسال ترغیب کرد اما باید بدانیم که اندیشه های مان در فوتسال را باید تغییر بدهیم. فوتسال در گذشته نه چندان دور بعد از فوتبال دومین ورزش گروهی مورد توجه بود اما اکنون والیبال از فوتسال پیشی گرفته است باید اندیشه های جدیدی به فوتسال اضافه شوند.افراد توانمند در فوتسال زیاد داریم و باید از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین