اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۰۳۶

رئیس فدراسیون قایقرانی: انتظارات‌مان در بخش مردان برآورده نشد

رئیس فدراسیون قایقرانی می‌گوید: روئینگ‌سواران در مسابقات قهرمانی آسیا انتظارات را برآورده نکردند.
۰۵:۴۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامرضا امینی در گفت‌وگویی، درباره نتایج ملی‌پوشان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز دوشنبه داشتیم این موضوع را آنالیز کردیم. دختران ما واقعاً عالی کار کردن و تلاش‌مان این است از اواخر مهرماه اردوی‌های آنها برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا آغاز شود. در این بخش 7 ورزشکار با هدایت افشین فرزام اردوهای خود را آغاز می‌کنند اما در بخش مردان انتظار بهتر از این داشتیم که برآورده نشد. شاید هم به خاطر برنامه‌ریزی‌های من بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که این انتظار از عاقل حبیبیان وجود داشت تا وی در این مسابقات مدال بگیرد، خاطرنشان کرد: در این جلسه طاهر کبوتری مربی تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد و گفت برای پاروی عاقل مشکلاتی ایجاد شد ما باید نتایج مردان را خوب آنالیز کنیم. حبیبیان در مسابقات انتخابی المپیک هم خوب نبود به همین دلیل ما نیاز داریم کادر فنی پسران را تقویت کنیم. البته باید منتظر نتایج ملی‌پوشان در مسابقات تایلند باشیم تا بعد نتیجه لازم را بگیریم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه این مصاحبه با اشاره به ادامه همکاری با فرزام عنوان کرد: تصمیم قطعی گرفته شد تا هدایت دختران برعهده فرزام باشد و بهناز مرادخانی هم به عنوان مربی در کنار او خواهد بود. اما برای پسران در تلاش هستیم مربی خارجی جذب کنیم که در این بخش مربیانی از چین در اولویت ما هستند.

امینی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی براینکه پیش از این اعلام کرده بودید در بخش آب‌های آرام بانوان به دنبال مربی خارجی هستید آیا نتیجه‌ای گرفتید یا خیر، گفت: در بخش دختران نیاز به تقویت کادر داریم اگرچه نوریزاد جزو بهترین مربیان ما است اما می‌خواهیم با مربی خارجی کار را ادامه دهیم و مربیان ایرانی هم می‌توانند در کنار آنها باشند البته برای این کار مذاکراتی از سال گذشته داشته‌ایم اما از اوایل سال آینده کار با مربی خارجی شروع می‌شود. مجارستان یکی از کشورهایی است که در این بخش مربیان خوبی دارد که مذاکراتی را شروع کرده‌ایم. ما در بخش پسران کار را با همان مربیان ایرانی ادامه خواهیم داد.

به گزارش فارس، فدراسیون قایقرانی از سوم مهرماه مسابقات معلولان قهرمانی آسیا را در ازبکستان پیش‌رو دارد که شهلا بهروزی‌راد، اکبر عبداللهی و جاهد اسلام 3 ملی‌پوش اعزامی هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین